Gå til innhold

Hvorfor stenges aktuelle emner?

Anbefalte innlegg

Hei jeg har sett et par eksempler på noen veldig aktueller emner der det blir skrevet 3 sider inn av brukere og lurer fælt på hvorfor stenge den når det er aktuell.

jeg skjønner at det kan være dårlig topic og de reglene der men det må da være unntak når det blir skrevet SÅ mye inn i det?

Endret av raptopp
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

QUOTE (raptopp @ 27/01/2005 : 18:02)
Hei jeg har sett et par eksempler på noen veldig aktueller emner der det blir skrevet 3 sider inn av brukere og lurer fælt på hvorfor stenge den når det er aktuelt.
jeg skjønner at det kan være dårlig topic og de reglene der men det må da være unntak når det blir skrevet SÅ mye inn i det?

Fordi enkelte helt vanlig folk, som i utgangspunktet er født med sunt bondevett blir paragraf-ridende, maktkåte monstre når guttedrømmen om å få lov til å være moderator på et forum går i oppfyllelse. :tease:

Oooops!! Nå blir nok denne tråden stengt siden jeg glemte å fjerne sitatet fra innlegget jeg svarte på.

Endret av kaffenils
Lenke til kommentar

Jeg må si at dette er HEEELT idiotisk å stenge emner som er virkelig aktuell, ødelegger hjelp å gleder folk har med de emnene, jeg kan ikke fatte at det er SÅ vanskelig å ta noen unntak på emner som er fulle av snakk som er interissant.

BLIR IRRITERT!!

Lenke til kommentar

QUOTE (raptopp @ 27/01/2005 : 18:15)
Jeg må si at dette er HEEELT idiotisk å stenge emner som er virkelig aktuell, ødelegger hjelp å gleder folk har med de emnene, jeg kan ikke fatte at det er SÅ vanskelig å ta noen unntak på emner som er fulle av snakk som er interissant.

BLIR IRRITERT!!

Hvis du virkelig vil oppleve psyco-mod så bør du prøve deg på VG's forum. Der utvises du i hytt og vær, og av en eller annen merkelig grunn så går farenivået i en syklus på 3 uker av og 1 uke på... Hmmm, hvorfor virker denne syklusen så kjent??? Det er tilogmed satt i gang et prosjekt for å kunne anslå mensensyklusen til den/de kvinnelige moderatorene på vg-diskuter http://home.no/forumers/stengt.html :!: :!: :!: :!:

Lenke til kommentar

QUOTE (raptopp @ 27/01/2005 : 18:54)
se jeg ble flyttet nå igjen det er jo helt sykt... ja jeg tenker på javascript emne ja

Selvsagt flytter vi emner som er feilpostet, sykt eller ei, gjort blir det uansett.

Samme gjelder tråder som allerde finnes 2-3 plasser, holder med en diskusjon om en sak, hva er problemet med det egentlig? :)

Lenke til kommentar

problemet er at dere stenger topicser som brukere skrive i og som er virkelig aktuelle for folk innpå her.

dere stenger den antageligvis pga en skrivefeil eller et manglende ord.

jeg syns at det er helt sprøtt at det ikke går ann å ta et unntak for noen av de reglene deres når et tema som så mange skriver i er så aktuelt selv om det har en skrivefeil eller to.

Endret av raptopp
Lenke til kommentar

eeh du som sier at dere flytter feile emner....ja...før mitt emne havnet her hadde jeg blitt flyttet til et sted av en ansvarlig og han som var ansvarlig for den siden jeg ble flyttet til sendte meg hit igjen da..så jeg vet ikke helt om jeg har rett eller ikke jeg

Lenke til kommentar

QUOTE (raptopp @ 27/01/2005 : 22:16)
eeh du som sier at dere flytter feile emner....ja...før mitt emne havnet her hadde jeg blitt flyttet til et sted av en ansvarlig og han som var ansvarlig for den siden jeg ble flyttet til sendte meg hit igjen da..så jeg vet ikke helt om jeg har rett eller ikke jeg

Jeg flyttet tråden din fra Javascript til "Tilbakemeldinger om forumet" (her hvor slike tråder hører hjemme), og sendte deg en PM om at dette var gjort (siden du er relativt ny her, og slik at du skulle finne den igjen). I mellomtiden hadde du startet en ny tråd under "Tilbakemeldinger - HW.no", som da ble stengt og du ble henvist her.

Lenke til kommentar

QUOTE (raptopp @ 27/01/2005 : 22:14)
Du som mener at de ikke er gode eksempler....eeh den ene topicsen ble stengt da pga en skrivefeil eller noe sånt selv om det nesten var skrevet 4 sider av medlemmer... er ikke det rart syns du ikke??

Grunnen til stenging av den andre tråden du linker til (som bare hadde fire svar):

Dårlig topic, omgåelse av 3-ord-regelen, og en tråd om denne siden finnes allerede. Bruk den i stedet.

...meget god grunn spør du meg.

Grunnen til stenging av den første tråden du linker til:

Stenges.

Ein post om om dette er nok.

...samtidig linker moderator til 'hovedtråden' om det emnet, som var godt i gang.

Endret av ptv-
Lenke til kommentar

Kan kommentere kvifor eg hadde stengt den tråden som var i følge trådstartar eit godt eksempel på dårlige stenginger.

Same brukar hadde opprette 2 tråder med same innhold i to forskjellige fora.

Derfor stenging av den minst aktive tråden og får å ikkje gjer det vanskeleg la eg link inn til den andre tråden.

Korleis dette kan være eksempel på dårlige modereringar kan eg ikkje heilt forstå.

Deit einaste som kan diskuterast er der kvifor eg lot den ligge i OT->søppel istadenfor å flytte den til javascript-forumet.

Synes du roter saman trådene som du linkar til her.

Lang tråd- > eg stengte grunna dobbeltpost.

Kort tråd --> Polecat stengte på grunn av 3-ordsregelen.

QUOTE (raptopp)

Du som mener at de ikke er gode eksempler....eeh den ene topicsen ble stengt da pga en skrivefeil eller noe sånt selv om det nesten var skrevet 4 sider av medlemmer... er ikke det rart syns du ikke??

Eg får det iallefall ikkje til å bli til den lange 4siders-tråden stengt på grunn av ein skrivefeil i topic¨. Eller snakkar du om ein annan tråd her.

mvh

JanEirik

Endret av Jankee
Lenke til kommentar
  • Opprett ny...