denstore-1 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Heisan, Har oppdatert maskinen med et nytt hovedkort "Msi K8N Neo2-54G" og prosessor "AMD 64 3500" Problemet er at når jeg setter i kontakten til maskinen, så starter den, men ingen bilde på skjermen. Dersom jeg slår av maskinen med på/av knappen, og så på igjen, så fungerer alt helt fint. Har kun koblet til "power" ledningene fra kabinettet. Har sjekket at alle andre ledninger og kort sitter som de skal. Noen som har noen ideer??? Lenke til kommentar
Iyon Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Tror det er "On AC-Power-loss resume" som spiller deg et puss. Prøv å se etter denne innstillingen i bios. Hva er egentlit problemet? hvis den fungerer fint med powerknappen er vel alt bare fryd og gammen? hvis du skrur av maskinen via windows/ OS på vanlig måte, og deretter forsøker å skru den på igjen, fungerer dette? Lenke til kommentar
denstore-1 Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Tror det er "On AC-Power-loss resume" som spiller deg et puss. Prøv å se etter denne innstillingen i bios. Hva er egentlit problemet? hvis den fungerer fint med powerknappen er vel alt bare fryd og gammen? hvis du skrur av maskinen via windows/ OS på vanlig måte, og deretter forsøker å skru den på igjen, fungerer dette? Ja dersom jeg skrur av med windows, fungerer alt. Men dersom jeg tar ut kontakten, for så å sette den i igjen, starter maskinen uten bilde. Det er da jeg må stoppe den med av / på knappen for så å starte igjen Lenke til kommentar
spoonikus Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Jeg har samme problem med mitt hovedkort(tror det er samme som du har), og jeg kan ikke f.eks "start maskinen på nytt", da står skjermen og blinker.. Noen ideer? jeg må skru av og på pcn for at det skal funke igjen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå