QireX Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hei. Jeg hadde tidligere et Powercolor Radeon 9800PRO kort som jeg kjørte med Zalman Heatpipe + Zalman vifte. Kortet gikk til helv**e, og jeg har nå kjøpt et XFX Geforce 6600GT-kort. Dette støyer en del og jeg vurderer å sette på Zalman-kjøleren. Noen som har denne løsningen? Er det nok med Heatpipe'n, eller bør jeg også sette på vifta? Kommer ikke til å klokke GPU'en. Ever. Lenke til kommentar
Sir_Arcus Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Kan ikke si jeg er sikker, men en mail til Zalmann skulle vel være oppklarende... Lenke til kommentar
emacoolit Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Det er vel bare å bytte. Dersom du får artifacts, så må du ha litt bedre luftsirkulasjon, enten i kabinettet, eller med en vifte på kjøleren. Lenke til kommentar
Blaz3r Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Hei. Jeg hadde tidligere et Powercolor Radeon 9800PRO kort som jeg kjørte med Zalman Heatpipe + Zalman vifte. Kortet gikk til helv**e, og jeg har nå kjøpt et XFX Geforce 6600GT-kort. Dette støyer en del og jeg vurderer å sette på Zalman-kjøleren. Noen som har denne løsningen? Er det nok med Heatpipe'n, eller bør jeg også sette på vifta? Kommer ikke til å klokke GPU'en. Ever. jeg har et 6800NU kort. monterte zalman heatpipe og zalman vifte på det. fikk mye lavere tempratur og det ble også en del stillere. så jeg regner med at det burde går bra for deg og. Lenke til kommentar
torkelma Skrevet 2. februar 2005 Del Skrevet 2. februar 2005 Heat pipen til zalman passer nok ikke fikk jeg beskjed om. Jeg har selv et XFX 6600gt (AGP) som jeg har montert Zalman VF700-AlCu på. Den er stille, og senket tempraturen på kortet med 6-10 grader, alt ettersom om du har den i silent eller normal mode. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå