Skogslik Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 eg skall bygge pc og eg har ein skerm fra før. den skall brukes til spilling. kossen vett eg om skjermen er for gammel?? kan eg se det på opløsningen den kan ha? skjermen min kan ha: 1280 ganger 1024. er det bra?? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 oppløsning er ikke det du bør se på. Heller hvilken hertz den kan kjøre på de forskjellige oppløsningene. Har du noe modellnavn der? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) det er ein ibm. og så står det g74 nede på den. kor srår det med herz da?? kor mangen herz bør ein pc skjerm ha da?? eg skall ha et : saphir radeon x800xl skjermkort. Endret 27. januar 2005 av gas Lenke til kommentar
[TA]Gunners Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 du kan sjekke på samme sted som oppløsningen.. Bør vel ha 75-90 hertz? Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 eg tror den kan ha fra 56-100. eg kan vellge. ka er best till spilling?? kor mange herz? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Det som vises i den drop down-menyen er ikke det som støttes. Jeg søkte etter noen spesifikasjoner, men fant ikke noe på det kjappe søket, så jeg vet ikke. Men, for øynene og hodet sin skyld er det kanskje lurt å tenke på en ny skjerm. Den så ut som en eldre IBM-skjerm. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) den er litt gammel ja. man eg skall ha den ut året. kor står det med herz?? ka går eg inn på? Endret 28. januar 2005 av gas Lenke til kommentar
johnj Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Høyreklikk på skrivebordet, velg egenskaper, instillinger, avansert og skjerm. Desto høyere hertz, desto hurtigere oppdatering av skjermbildet og mindre flimring. Støtter anbefalingen om minst 75 hertz og velge oppløsning deretter. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 det står ingen ting om herz der. det står på tillpassing. v- frekvens 90 herz. er det denn?? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå