Skogslik Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 følger internett kabel med hovudkortet?? ein kabel som går fra pcn til isdn boks eller noe sånt. eller må eg kjøpe?? ka koster ein son kabel? Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Det følger ikke med..Prisen er jeg ikke sikker på men det garantert ikke mye, prisen kommer ann på lengden.. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 eg skall vell ha ca 3-4 meter lang. har noen en link?? Lenke til kommentar
oycob Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 det første du må finne ut er nøyaktig hva slags kabel du skal ha. DA kan vi hjelpe deg Lenke til kommentar
Doleo Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Tror du må finne ut hvilken kabel det du skal ha ja. Finnes ingen kabel med internett, eller en universal kabel for å koble til internett, det avhenger av hvilket system du har. Lenke til kommentar
BennyXNO Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Clas Olson har massevis av greie kabler til salgs til en rimelig penge. Spør om hjelp deg, eller hvilken som helst databutikk som selger datautstyr, så garanterer jeg deg at du får den hjelpen du trenger. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 eg skall ha et Msi k8n neo4 hovudkort. er det till hjelp? Lenke til kommentar
SunKing Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hvis du har ISDN, må du ha ISDN-modem. Følger vanligvis med kabel med dette. Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 eg har ein plugg i veggen. og det er isdn. Lenke til kommentar
thalsten Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hei. Hvis du skal benytte oppringt internett, ISDN eller analogt modem, så må du ha tilsvarende utstyr tilknyttet PCn din. Enten installerte kort eller med USB-tilkopling. Disse kortene har vanligvis med nødvendige kabler ved bestilling, uansett så vil det vel være en vanlig telefokabel(fra telefon til vegg). Hilsen Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 så eg må kjøpa egent kort?? er ikkje den utgangen på hovudkortet?? det er ein son telefon greia ja. ka koster det eg trenger?? Lenke til kommentar
Wotan Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Se her. eller her To eksempler på hva du trenger for å koble opp via ISDN. Du har kanskje ikke bruk for det ettersom du poster her? Lenke til kommentar
berthini Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hei, hva med og levere hele pcen tilbake, eller bare la være å kjøpe den si at du er for du eller ikke kan eie en pc Neida... fra spøk til alvor så er jeg enige med alle de andre om at du går å spårr i nermeste databutikk eller et sedet de selger lignende! Lenke til kommentar
Joggi Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 du trenger et isdn modemkort til ca 2-400 +evnt kabel (telefonkabel for isdn) ved bruk av modem skal du ikke bruke nettverkskortet som er på hovedkortet til internettacess får du bredbånd der du er vil jeg anbefale det da isdn er tregt og koster masse penger (ca 8 kr pr time). Men det er avhengig av bruken. ved bestilling av bredbånd trenger du ikke noe form for modem bare bruk nettverkskortet som er på hovedkortet. muligens du må ha en lengre nettverkskabel hvis datamaskinen står litt unna bredbåndsroutern. Lenke til kommentar
berthini Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hei, hva med og levere hele pcen tilbake, eller bare la være å kjøpe den si at du er for du eller ikke kan eie en pc Neida... fra spøk til alvor så er jeg enige med alle de andre om at du går å spårr i nermeste databutikk eller et sedet de selger lignende! For dum*** Lenke til kommentar
krippa1970 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 En pris på 300 til 600 er det jeg tror Lenke til kommentar
Skogslik Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 me kann ikkje ha bredbånn her eg bur(ikkje enda). men eg skall ha isdn til me får d. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå