Mogge_ Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Har bredbånd fra Bluecom og jeg har et problem med at den hopper ut av nettet nesten hele tiden, men jeg får tilkoblet med engang igjen..Noen som vet hva som kan være feil? Har Jensen router som fordeler ut til en annen pc og, så har 2 pc'er på en linje..Linja er på 1100/448 hvis det er til hjelp.. Men det er ganske irriterende at internetten bare hopper ut nesten hele tiden.. Takker for alle svar.. Lenke til kommentar
Jimstar Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) SKJER AKKURAT DET SAMME MED MEG!! jeg har akkurat samme linje, men har en d-link switch.. er det sånn at den plutselig ikke mottar, også må du rs'e router og modem? det skjer med meg.. Noen ganger faller den ned i en hel dag Skulle faen meg ønske de skjerper seg snart.. james edit : skriveleifflsofs Endret 27. januar 2005 av JamesT^ Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) SKJER AKKURAT DET SAMME MED MEG!! jeg har akkurat samme linje, men har en d-link switch.. er det sånn at den plutselig ikke mottar, også må du rs'e router og modem? det skjer med meg.. Noen ganger faller den ned i en hel dag Skulle faen meg ønske de skjerper seg snart.. james edit : skriveleifflsofs Da har vi samme problem. Det hender den er nede en hel dag ja.. Endret 27. januar 2005 av Mogge_ Lenke til kommentar
sjarken Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Du har vel ikke innstallert SP2 vel????? Den lager mye krøll, akkurat som du plages med..... Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Bor dere langt fra sentralen? Lenke til kommentar
agvg Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Har bredbånd fra Bluecom og jeg har et problem med at den hopper ut av nettet nesten hele tiden, men jeg får tilkoblet med engang igjen..Noen som vet hva som kan være feil? Mister du sync på modemet når linja er nede? Dette er viktig for feilsøkingen av problemet. Prøv uten denne routeren din og koble rett i modemet. Lenke til kommentar
834HF42F242 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Nevner det igjen. Bruker du den beta msn? (MSN-7.0?) Jeg hadde samme problem i to uker, og fant plutselig ut at MSN-7.0 var årsaken! Lenke til kommentar
Amriden Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Fjernet MSN 7.0 jeg også. Alle mine problemer borte Lenke til kommentar
CodeMaan Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 godt det er fler av oss som sliter med ustabilt nett. Catch har jo som kjent kjøpt opp bluecom, og har fått høre at oppgraderinger av tlf. sentraler har blitt gjort. kan være isp feil. Lenke til kommentar
Mogge_ Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) hva er isp? bruker ikke msn 7.0, bruker 6.2,har ikke innstalert sp2 Endret 28. januar 2005 av Mogge_ Lenke til kommentar
Shadowfax Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 jeg har et tilsvarende problem, dog med telenor 1024/256. Mister ikke sync på modemet, men mister kontakt med nettet. D-Link-rutern bruker deretter 1-2 minutter på å koble til igjen. Det trådløse nettverket fra rutern er også i seg selv ustabilt. Kan kobles til og fra opptil 5 ganger på 15 sek.... Lenke til kommentar
Scrim Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 hva er isp? bruker ikke msn 7.0, bruker 6.2,har ikke innstalert sp2 ISP = Internet Service Provider Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå