Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bredbåndet hopper ut nesten hele tiden

Anbefalte innlegg

Har bredbånd fra Bluecom og jeg har et problem med at den hopper ut av nettet nesten hele tiden, men jeg får tilkoblet med engang igjen..Noen som vet hva som kan være feil?

Har Jensen router som fordeler ut til en annen pc og, så har 2 pc'er på en linje..Linja er på 1100/448 hvis det er til hjelp..

Men det er ganske irriterende at internetten bare hopper ut nesten hele tiden..

Takker for alle svar..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

SKJER AKKURAT DET SAMME MED MEG!! jeg har akkurat samme linje, men har en d-link switch.. er det sånn at den plutselig ikke mottar, også må du rs'e router og modem? det skjer med meg.. Noen ganger faller den ned i en hel dag :(

Skulle faen meg ønske de skjerper seg snart..

james :love:

edit : skriveleifflsofs

Endret av JamesT^
Lenke til kommentar
SKJER AKKURAT DET SAMME MED MEG!! jeg har akkurat samme linje, men har en d-link switch.. er det sånn at den plutselig ikke mottar, også må du rs'e router og modem? det skjer med meg.. Noen ganger faller den ned i en hel dag :(

Skulle faen meg ønske de skjerper seg snart..

james  :love:

edit : skriveleifflsofs

Da har vi samme problem. Det hender den er nede en hel dag ja..

Endret av Mogge_
Lenke til kommentar
Har bredbånd fra Bluecom og jeg har et problem med at den hopper ut av nettet nesten hele tiden, men jeg får tilkoblet med engang igjen..Noen som vet hva som kan være feil?

Mister du sync på modemet når linja er nede? Dette er viktig for feilsøkingen av problemet.

Prøv uten denne routeren din og koble rett i modemet.

Lenke til kommentar

jeg har et tilsvarende problem, dog med telenor 1024/256. Mister ikke sync på modemet, men mister kontakt med nettet. D-Link-rutern bruker deretter 1-2 minutter på å koble til igjen.

Det trådløse nettverket fra rutern er også i seg selv ustabilt. Kan kobles til og fra opptil 5 ganger på 15 sek.... :no:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...