fredrikgr Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Sitter å eksprimenterer litt med PhotoShop CS, men får ikke til å ha forskjellige "Drop shadow" vinkler på samme bilde. Altså; setter drop shadow på et layer til f. eks. 90*, så gjør jeg det samme på et annet layer, men med f.eks. 120* og begge layerne endres. Kan ikke tenke meg annet enn at det må gå å definere dette uavhengig av hverandre, men vet bare ikke hvordan. Noen andre som gjør?? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Fjern haken ved "Use Global Light". Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Er jeg på villspor hvis jeg sier: "Kanskje å fjerne haken på Global light/eller noe ?" EDIT: Det var på sekundet Endret 27. januar 2005 av Skomaker Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Vi har et eget forum for bilderedigering, arkivering og programvare. Flyttes dit. Lenke til kommentar
fredrikgr Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Takker, fungerte mye bedre nå ja! Lenke til kommentar
fredrikgr Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Siden jeg fikk så raskt svar sist, prøver jeg meg igjen.. Er det mulig å "paste" noe inn i et eksisterende layer, uten at det opprettes ett nytt? Plagsomt hvis jeg f.eks. vil kopiere opp flere like elementer som skal ligge på et layer, men må "merge" lagene etterpå. Endret 28. januar 2005 av fredrikgr Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 1. Tegn en maske rundt det du vil duplisere 2. Skift til Move tool 3. Holdt ALT tasten inne og klikk og dra det du har markert. Voila! AKIRA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå