haakon90 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Heisann! Jeg skal ha et prosjekt om Vidkun Quisling og kunne trenge litt hjelp fra dere. Hadde satt veldig pris på om dere hadde sagt litt om han eller gitt meg en bra link til en side med masse stoff. Hvis noen har hatt et prosjekt, særemne etc. om han tidligere så tar jeg veldig gjerne i mot det Mvh. Haakon Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Søkte på Google, og fant en fin side: Vidkun Quisling Endret 27. januar 2005 av Grundig Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Du kan presentere hans gode side og. Han og Nansen gjorde mye bra i Russland før han ble nazist. Ta med hvordan han brøt opp streiken i skogbruket. Senere brukte han populariteten til å rekruttere til NS. Quisling var veldig aktiv i jødeforfølgelsen, finn ut hva som kan være grunnene til dette. Lenke til kommentar
el-asso Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Unødvendig quoting samt dårlig bruk av emnefeltet blir sett på som upasselig, og kan bli sensurert eller endret av moderatorer. Overdreven bruk av såkalt SMS-språk, utropstegn/spørsmålstegn, forkortelser osv. skal unngås. Emnefeltet skal beskrive innholdet i tråden. Eksempel: Problem med TV-ut på Radeon 9800. Dårlig bruk av emnefelt medfører stengning av tråden. Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Tråden har et dårlig emnefelt og vil bli stengt deretter. Vennligst les utdraget over fra retningslinjene og netiketten angående dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg