Gå til innhold

Hvordan lage søke-plugin til Firefox?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Beklager, men jeg skjønner ikke helt hva du skal med en søke-plugin, når det er en flott liten søkeboks oppe i høyre hjørne. Her kan du søke på Google, Yahoo, Amazon.com, Creative Commons, Dictionary.com og eBay.

Jeg er litt nysgjerrig på hvordan man kan lage søkeplugin til Firefox.

Det kan være at han lurer fordi han er nysgjerrig, selv om jeg skal medgi at det var et ganske tvetydig spørsmål...

Lenke til kommentar
Beklager, men jeg skjønner ikke helt hva du skal med en søke-plugin, når det er en flott liten søkeboks oppe i høyre hjørne. Her kan du søke på Google, Yahoo, Amazon.com, Creative Commons, Dictionary.com og eBay.

Oppe i høyre hjørne står i søkeboksen kan du velge hvilken søkemotor du skal bruke. Helt på bunnen av denne lista står det "legg til søkemotor"elns. Noen må jo lage alle de forskjellige søke-pluginene, enten frivillige eller ansatte i Mozilla. Det er som nevnt over en side hvor man kan poste ønsker om søke-pluginer som kan bli lagt inn i Firefox. De som tar imot disse ønskene har visst nok å gjøre, da de t.o.m har fjernet linken som gjør at man kan legge inn ønsker. Siden de har nok å gjøre og jeg har lyst på nye søke-plugins til min firefox, ville jeg vite hvordan jeg selv lager disse pluginene.

Håper dette bidrar til å få svar.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...