Phoenix89 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) 1.har TT lanfire og lurt på om det går ann å få et vindu på den døra som ikke er gjennomsiktig på en måte? 2.i det kabinettet er det bare en 80mm vifteplass.går det ann å få en overgang fra 92mm til 80mm som jeg kan sette på vifteplassen og hvor vis det er mulig?? håper på svar. #topic endret, mdoerator jankee# Endret 27. januar 2005 av Jankee Lenke til kommentar
CaZiO Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Du kan jo slipe plexiglass med fint sandpapir og sette inn i siden, det er ikke gjennomsiktif, men du ser lys og kanskje konturer gjennom Du får noen adaptere, men når jeg lette nå fant jeg ingen som var fra 80mm til 92mm, kan du ikke bare skjære et større hull? Lenke til kommentar
Phoenix89 Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Du kan jo slipe plexiglass med fint sandpapir og sette inn i siden, det er ikke gjennomsiktif, men du ser lys og kanskje konturer gjennom Du får noen adaptere, men når jeg lette nå fant jeg ingen som var fra 80mm til 92mm, kan du ikke bare skjære et større hull? mener FRA 92mm TIL 80mm :!: Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå