Pippin79 Skrevet 27. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Kan noen ta en titt på disse bildene, og gi meg tilbakemelding? Bildene er hentet fra respektive serier i bildegalleriet mitt på HJEMMESIDA.no På forhånd takk. Pip Endret 27. januar 2005 av Pippin79 Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 27. januar 2005 Rapporter Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Likte 2 og 4, 1 kan bli bra med et bedre utsnitt (et med bare apekattenes hode i bildet, men nå vet ikke jeg hvor stort og i hvilken kvalitet originalen er i ) 3 kan også funke med et bedre utsnitt(bare anisktet her også) Endret 27. januar 2005 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
r Skrevet 2. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2005 Likte veldig godt det siste bildet. Fargene er så utrolig flotte i det, og jeg liker at det bakover er ute av fokus. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 2. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 2. februar 2005 Enig med r, siste var fint. Lenke til kommentar
Pippin79 Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. februar 2005 Takk for kritikk alle sammen! pip Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 10. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 10. februar 2005 Bilde nr. 3 var veldigt stilligt Lenke til kommentar
chris_83 Skrevet 20. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 20. februar 2005 (endret) Hvilket kamera / objektiver brukte du til å ta bildene? Brukte du blitz på noen av bildene? Endret 20. februar 2005 av cgsimons Lenke til kommentar
Pippin79 Skrevet 21. februar 2005 Forfatter Rapporter Del Skrevet 21. februar 2005 Hei Cgsimons. Jeg har brukt Nikon D70 med Nikkor 18-70mm. Jeg tror faktisk ikke jeg brukte blits på noen av de. Har ikke fått dreisen på det med utfyllingsblitz - så ta knipser jeg uten. Hvis noen har gode tips ang blitzbruk hadde det vært gøy å høre! pip Lenke til kommentar
danno_O Skrevet 24. februar 2005 Rapporter Del Skrevet 24. februar 2005 Likte 4 Det siste hadde vært klart best hvis du hadde hatt litt bedre fokus. Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 1 Helt ok bilde, litt morsomt ansiktsutrykk på moren. 2 Helt ok, men ville nok hatt firfislen(det er det?) mer i fokus 3 Igjen helt ok bilde, men ikke noe å hoppe i taket for. 4 Ganske brukende, kompiosjonen er ganske bra her. Men liker ikke at det i bakgrunnen er så tydelig. Svarthvitt hadde muligens gjort seg på denne 5 Denne er fin men får ikke komposjonen helt til å stemme, motivet er for langt nede og nesten i midten. Prøv å få den mer i det gylne snitt. Lenke til kommentar
the Donkeyskjender Skrevet 2. mars 2005 Rapporter Del Skrevet 2. mars 2005 Fin lys setting Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå