ossa Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 noen som har noen anbefalinger til usb-brenner til bærbare. funker det greit med usb brennere? Lenke til kommentar
Abdullah Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Jezz. har en ARCHOS CDRW (www.mcom.no) har desse, men du må finne en forhandler. Min brenner 8x og det er greit nok til vanlig bruk.. Lenke til kommentar
geokri Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 har en freecom traveller, fungerer knallbra, er liten, og kan brukes med flere forskjellige kabler.Og har batteri. Tror jeg betalte 2495,- på Elkjip mvh geokri Lenke til kommentar
olasverre Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Et hett tips er å kjøpe drevramme for usb 2.0 på http://www.microplex.no og kjøpe en vanlig brenner.. Dette er mye rimeligere, samme gjelder hvis du skal ha deg en ekstra, ekstern harddisk. Disse rammene koster ca 1000kr og fåes til både usb 2.0(1.1 også støttet selvsagt) og firewire Lenke til kommentar
owemkvi Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Akkurat den samme externe drevramma koster bare 600,- hos http://www.itbutikken.no. Dumt å betale 400,- for mye. Jeg har bestillt en slik ramme og skal montere en 120GB harddisk i den, samt et usb2.0 pcmcia kort... -owemkvi- Lenke til kommentar
Clintern Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Kan dere oppgi direkte link til disse drevrammene? Jeg vet ikke eksakt hva det er men syns det hørtes interessant ut. Får meg bærbar PC snart og vil ha en god ekstern hdd/brenner løsning.. Lenke til kommentar
C. Alshus Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Lacie har også noen gode brennere. Både portable og stasjonære. Slik skal det gjøres: Lenke til kommentar
geokri Skrevet 21. juni 2002 Del Skrevet 21. juni 2002 ulempen med å bruke drevramme er jo at disken/brenneren ikke er særlig portabel! archos og freecom brennere er jo på størrelse med en discman, tror jeg så en test på dinside.no eller itavisen.no her en dag Lenke til kommentar
olasverre Skrevet 23. juni 2002 Del Skrevet 23. juni 2002 Du har et poeng der angående mobilitet, men jeg vil si at hastigheten og prisen veier stort opp for dette. Lenke til kommentar
xhenrik Skrevet 1. juli 2002 Del Skrevet 1. juli 2002 Etterlyser den linken til rammene. Finner det ikke på sidene som er oppgitt. Dette virker ganske genialt, men rett meg dersom dette er feil; du kobler en kabel til firewire porten på din aktive maskin, som går til et kabinett/ramme der du kan koble til en/flere IDE-enhet(er)? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå