tommy_sn Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hei! Har en trådløs 3com router som jeg ikke husker ip'n til...og uten ip'n kommer ikke inn på den så jeg får konfigurert den.. Er lei å restette den helt da jeg ikke orker konfigurere den på nytt, og lurte derfor på om det var mulig å finni igjen ip'n ved hjelp av noen programmer eller lure triks..? Noen som har noen gode tips? Lenke til kommentar
_tHokA_ Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Mange leveradører bruker 192.168.1.1 til å komme inn i ruteren. Kan jo prøve det Endret 27. januar 2005 av _tHokA_ Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 standard-ip er 192.168.1.1 Det følger også med en plate du kan bruke til discovery av router'n. Har den dhcp-server enablet setter den alltid seg sjøl om gateway.. Lenke til kommentar
JV0 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hei! Har en trådløs 3com router som jeg ikke husker ip'n til...og uten ip'n kommer ikke inn på den så jeg får konfigurert den.. Er lei å restette den helt da jeg ikke orker konfigurere den på nytt, og lurte derfor på om det var mulig å finni igjen ip'n ved hjelp av noen programmer eller lure triks..? Noen som har noen gode tips? hvis du er koblet til nett via den routern e det jo lett... se hva du har som gateway i ditt IP oppsett... Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Nei, bruker NGT-ruteren som DHCP server...og har vist endra ip'n på routeren, for 192.168.1.1 fungerer ikke...noen som vet da? Må da være mulig å finne siden de trådløse korta kobler seg opp til den trådløse routeren..eller? Lenke til kommentar
dan99 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hvorfor ikke bare resette ruteren da? Lenke til kommentar
tommy_sn Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Mye jobb...husker ikke instillingene++ Hadde håpa å slippe det.. Lenke til kommentar
ebzter Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Hei. Har samme problem. Hvordan resetter jeg ruteren egentlig? Trenger svar så fort som mulig! Finner dessverre ikke noe standard gateway når jeg åpner ipconfig og det står limited connection på nettverket. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå