OleJohnny15 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Sitter her og skal ha ny pc og lurte på om denne er noe å satse på?? Skal brukes til alle de vanlige tingene. Er det noe dere ville opp/nedgradert evt. noen andre gode tilbud til ca. 10k?? PCen Endret 13. mars 2005 av OleJohnny15 Lenke til kommentar
magio Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Bytte hovedkort til Asus A8N SLI kanskje Lenke til kommentar
OleJohnny15 Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 Trenger litt flere svar her... Har ikke noe erfaring med noen nettbutikker fra før-trenger tips til hvor jeg kan handle! Please! Lenke til kommentar
olavr Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Trenger litt flere svar her... Har ikke noe erfaring med noen nettbutikker fra før-trenger tips til hvor jeg kan handle! Please! Netshop har godt ord på seg. Har selv kjøpt en iiyama LCD-skjerm der. Ellers så er det bare å klikke inn på Webshopguiden på toppen av siden her. Der finner du de beste webshopene. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Gå på webshop- og butikkdiskujoner samt sjå webshopguiden olavr nevnte. Lenke til kommentar
magio Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Trenger litt flere svar her... Har ikke noe erfaring med noen nettbutikker fra før-trenger tips til hvor jeg kan handle! Please! Netshop kan jeg annbefale 100%, konge butikk Lenke til kommentar
lqpl Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg anbefalte Desember utgaven til noen venner. Den hadde ikke så raskt skjermkort og en annen skjerm. Synes det er veldig bra PC for 9.990,- - moderne hovedkort - rask disk og mye minne - stille (Desember utgave i alle fall) - med 17" skjerm og høytalere - ser bra ut, kompneter står i stil. Med forbehold om at Desember utgaven er litt andreledes så vil jeg si dette er en meget bra PC! lqpl Lenke til kommentar
OleJohnny15 Skrevet 22. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. februar 2005 Er PCen et bedre kjøp uten skjerm?? Likte ikke helt alternativene... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå