kristian_88 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Får breiband om eit par veker og skal montere det sjølv, men eg har eit problem og det er at isdn boksen er ganske langt vekke frå dataen. Må i tilfelle trekke nettverkskabelen gjennom stova. Har ikkje så veldig mykje peiling på dette så viss andre har betre løysingar så vil eg sette stor pris på det Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Du vil uansett måtte trekke en kabel, om det er en nettverkskabel eller telefonledning blir vel det samme? Du vil få en splitter som skal kobles mellom vegg og isdn/adsl, dermed kan du velge om du vil satse på telefonledning eller nettverkskabel. Lenke til kommentar
willysch Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Du kan jo kjøre Trådløst. Da kan alt utstyr stå ved Isdn boksen og du slipper å trekke kabel. Mvh Willy Lenke til kommentar
frentix Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Er nok lettest å kjøre trådløst ja. Har selv trukket telefonledning ned til pcen , så jeg har isdn boks , splitter , modem (hele rukkelet) hengende på veggen ved pcen. Edit: Leif kom visst uinvitert Endret 27. januar 2005 av frentix Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå