FORD..NOZ Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 halla! har nettop mottat denne fra komplett, det er en ting jeg lurer på,det er et hvit farget diode på framsiden av kjøleren som blinker hvit lys etter 3 sek hele tiden.. skal det blinke? Lenke til kommentar
XzErOx Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Har samme kjøler selv. Ja det lyset skal blinke. Så det stemmer er ikke noe galt.. kjøler meget bra!!! Lenke til kommentar
FORD..NOZ Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 hva er det røde lyset da? hva er det hvite lyset til? Lenke til kommentar
Locci Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 me2 me2....eller hvertfall fram til i morgen....Da går k7 kortet av med pensjon Den er ganske bra den dere...Ligger å kruser på 34grader å da går den bare på 3000rpm....... Pot metere på min klikka litt "til det bedere" så jeg kan nå dra den saken opp i 4600rpm Lenke til kommentar
PioUs-JiN Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Har samme kjøler selv. Ja det lyset skal blinke. Så det stemmer er ikke noe galt.. kjøler meget bra!!! hm.. jeg har den kjøleren og har hatt den 1 år, men jeg er MISSFORNØYD. for det første, den ligger på 50c idle på laveste rpm (noe som bråker veldig synes jeg). for det andre, spiller du må du skru opp rpm'en og da blir den enda varmere. Denne cpu-kjøleren har fått dårligste karakter i forhold til en hel bunch av andre kjølere fra store nettsider.. glede seg til vannkjøling sier nå jeg Lenke til kommentar
Locci Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Lysa er ikke til noe spec...Youst pure look dude Lenke til kommentar
XzErOx Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 tror det sto noe om den vifta på microplex.no med en gang, da jeg kjøpte den. den skal være "identisk" med en jet motor. skal i allfall pvøre og ligne. de eneste funksjonene lysene har er at det viser om det er strøm på vifta eller ikke eneste som jeg synes er utingen med denne vifta er at den bråker noe så veldig. Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 æsj sier jeg. De trommelviftene lager mye lyd, og flytter lite luft. Jeg fikk bedre temp med boxed-kjøler enn med den viften der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå