Morten K Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Når det gjelder B&W høytalere på Electrok.: WOOOOOW! sinnsyk lyd. Pappa har ett sånt i stua. Hadde jeg hatt 1000 spenn til når jeg skulle kjøpe hadde det definitivt blitt B&W og Electrokompaniet combo. Min mening om B&W/Electrocompaniet er:Gjeeesp...kjedelig lyd! Ikke mye morrofaktor der nei. Da har ikke du hørt det. Kjører den kombo'en der, og det låter helt sjef. De to er som skapt for hverandre. Jo jeg har hatt B&W/EC selv.Lite bass og lite engasjerende på pop og rock etter min mening. Skal du ha en EC forsterker som har skikkelig bass,så må man helt opp til AW-250. Hører du mest på klasissk,jazz og blues så kan jeg skjønne at du synes det er en sjefkombo. Til pop,rock og techno finnes det utallige kombinasjoner er mye mer engasjerende og ikke minst gøy å høre på. Endret 28. januar 2005 av Morten K Lenke til kommentar
4WheelDrive Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Sitter selv med B&W DM604, riktig nok S2-utgaven, som jeg driver med en NAD 309. Funker fint det. Husker også mine gamle B&W DM602 (S1), utrolig bra lyd til å være så små høyttalere. Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Hører mest på Trance/Disco/80, og det er nok trøkk der. Bassen er kontrollert og stram. Akkurat slik jeg liker den. Lenke til kommentar
-¤Zen¤- Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Her er mine, neida... Sånn som står på hver side av subene har pappa (ikke de aller største) Cerwin vega AT-100 ca. 800Watt 1989mod. Kosta 6500kr STK. ny. Endret 28. januar 2005 av -¤Zen¤- Lenke til kommentar
zadu Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 voldsomt så mye B&W det var da... foretrekker cm serien til B&W, har selv cm4. vakkert Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Kanskje fordi B&W lager sinnsykt gode høyttalere, og at folk vil ha de... Lenke til kommentar
Geir M Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 morten k, tar en over hver skulder høytalerne holder i massevis når det er snakk om et rom på 10-12 m2 =) Mulig at det holder volummessig. Men det er ikke akkurat et annlegg for de kresne lydentusiaster som trenger skikkelig god lydkvalitet. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 må bare skryte litt om mine nye høytalere, logitech z-2300, og si at det er en deilig overgang fra 2x 5w'ere =) må også si at det var verdt gåturen for å hente dem =) bærte 14kg's høytalere 1,5km på glattisen... arma mine er fortsatt spaghetti Hoho. Jeg tok taxi hjem med mitt sett Lenke til kommentar
Morten K Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Hører mest på Trance/Disco/80, og det er nok trøkk der. Bassen er kontrollert og stram. Akkurat slik jeg liker den. Smaken er som baken. Jeg synes hvertfall at EC har alt for lite bass i de minste modellene sine. Selv bruker jeg Vincent SV-233 og er storfornøyd med den. Endret 28. januar 2005 av Morten K Lenke til kommentar
LordOfDeath Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 jeg har cerwin vega v-12f, og syntes disse låter helt greit. Eneste nå er at det er ny projektor på plass, og siden denne var ganske dyr (sony hs50), må jeg vel begynne å oppgradere anlegget snart... Lenke til kommentar
Thorsen Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Har den selv den gamle Jamo E6 serien (de har nettopp kommet med nye) E670 front og E6 senter og surround Samt en 5*100w onkyo reciver. Ikke akkurat det heftigste, men det spiller mye bedre enn et sett til pc for 2000 kr. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå