Gå til innhold

skrytetråd: nye høytalere

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Kan ikke skjønne at det er noe å skryte av. Men jeg kan forstå at armene dine er spaghetti.

Enig der. Skryte av høyttalere til 1200 kr. Det er jo ikke akkurat High-End vi snakker om.

Hadde vel fått bortimot 7 sånne Logitech-høyttalersett for det jeg ga for mine (7996,-).

Lenke til kommentar
Siden det først er blitt opprettet en skrytetråd, hva med dette?

Kjøpte meg et par B&W DM603 S3 til en Electrocompaniet ECI-2 forsterker for egne, opptjente penger. Lyden er helt konge.

Sånn ser de ut:

Hehe, trigget skrytemodus for meg og dette her... ;)

Har et par av disse stående på rommet (DM604s3).. + matchende utsyr resten av linja.. (5.1)

Litt for tunge til at jeg bærer rundt på de da... :)

post-79-1106920326_thumb.jpg

Endret av Stratos
Lenke til kommentar

Kjøpte meg et par B&W DM603 S3 til en Electrocompaniet ECI-2 forsterker for egne, opptjente penger. Lyden er helt konge.

Sånn ser de ut:

Har et par av disse stående på rommet (DM604s3).. + matchende utsyr resten av linja.. (5.1)

Vurderte de også, men de er for tungdrevne for min forsterker. En kamerat av meg har 604'erne, og de gir helt sinnsyk lyd. De er imidlertid svært tunge å drive skikkelig.

Edit: jeg trenger ikke så mye større høyttalere nå. Bruker de på et 10 kvm rom (bor på hybel hvor flere deler kjøkken og bad)

Endret av stigfjel
Lenke til kommentar

Sånn ser de ut:

Vurderte de også, men de er for tungdrevne for min forsterker. En kamerat av meg har 604'erne, og de gir helt sinnsyk lyd. De er imidlertid svært tunge å drive skikkelig.

Edit: jeg trenger ikke så mye større høyttalere nå. Bruker de på et 10 kvm rom (bor på hybel hvor flere deler kjøkken og bad)

må ha litt størrelse på rommet ja, ellers får du ikke noe ut av de.

Må ha MYE krefter på de... jeg har 170W på hver og det holder, men man trenger en stømsterk forsterker, de bassene er tunge å drive skikkelig.

Lenke til kommentar

Prøvde å dra de opp i går, og det dundret i hele rommet, for ikke å snakke om på hele hybelseksjonen :dribble: .

Edit: aner jeg at du tilfeldigvis har en NAD C372 forsterker? I så fall har en kompis av meg akkurat likt oppsett.

Endret av stigfjel
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...