Konto brukes ikke Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hei! Har en kompis som alltid har logget på automatisk med MSN Messenger 6.2 og i dag koblet den ikke på, så han prøvde manuelt. Får da opp at det er feil passord. Han har glemt passordet han brukte og også hvilken favorittfilm han hadde som spørsmål for å resette. (prøvd alle de han kommer på) Han vil helst ikke ordne ny konto, men er det noen mulighet for å fikse dette uten det? Ettersom passordet ikke ligger lokalt, så vet ikke jeg hvordan jeg kan hjelpe han. Setter virkelig pris på hjelp her. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hvis han ikke husker svaret på det "hemmelige" spørsmålet, så er jeg redd det er lite han kan gjøre for å få vite passordet. Lenke til kommentar
Senz0r Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 hmn..han er fortapt, hvis ikke han kan kommer på passordet Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Kan man ikke retrieve passordet til msn med Cain and Abel? Søk etter det på nettet og sjekk det ut! Lenke til kommentar
Mysil Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 vell du kan få noen eksperter til og hacke msn din Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Cain and Abel fungerer vel ikke i dette tilfellet? Tydligvis må det ha vært noen inn på kontoen hans, for han sa nå at den prøvde å koble til i dag også automatisk, men at han fikk opp at det var galt passord. (han er eneste person som bruker maskina, så ingen har fucket det til lokalt) Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Nei, det er dessverre ingenting du kan gjøre. Ta bedre vare på passord og hemmelig svar neste gang Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Ehhh.... det var det første jeg sa til'n Han er ganske så sikker på hvilken film han hadde satt, men den virker ikke. Ettersom både passord og svar ikke stemmer, så er det sikkert noen som har hatt det artig å koblet seg inn og endret tror jeg. (min sønn opplevde det samme engang) Endret 27. januar 2005 av kandasa Lenke til kommentar
Grundig Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) OK. Vel det finnes en mulighet når jeg tenker meg om. Du kan sende en mail til Hotmail og forklare dem problemet. Da vil du få en del spørsmål slik som for eksempel: "Hvem sendte du mail til sist?". "Når var du sist inne på mailen din?". "Hvem har du mail fra i innboksen?" osv. Jeg glemte alt en gang, men fikk hjelp på den måten. Det tar tid og de stiller spørsmål som nevnt over (selv om ikke de var de beste eksemplene) og er du heldig får du nytt passord Endret 27. januar 2005 av Grundig Lenke til kommentar
Konto brukes ikke Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Ble til at'n skifta til nytt. Samla alle bruker/pass for'n nå og tok en kopi til meg også, for han kommer garantert igjen og da har'n rota bort utskriften med users/pass.... vedder 100k Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå