Gå til innhold

Glemt passord til MSN

Anbefalte innlegg

Hei!

Har en kompis som alltid har logget på automatisk med MSN Messenger 6.2 og i dag koblet den ikke på, så han prøvde manuelt. Får da opp at det er feil passord. Han har glemt passordet han brukte og også hvilken favorittfilm han hadde som spørsmål for å resette. (prøvd alle de han kommer på)

Han vil helst ikke ordne ny konto, men er det noen mulighet for å fikse dette uten det?

Ettersom passordet ikke ligger lokalt, så vet ikke jeg hvordan jeg kan hjelpe han.

Setter virkelig pris på hjelp her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ehhh.... det var det første jeg sa til'n

Han er ganske så sikker på hvilken film han hadde satt, men den virker ikke. Ettersom både passord og svar ikke stemmer, så er det sikkert noen som har hatt det artig å koblet seg inn og endret tror jeg. (min sønn opplevde det samme engang)

Endret av kandasa
Lenke til kommentar

OK. Vel det finnes en mulighet når jeg tenker meg om. Du kan sende en mail til Hotmail og forklare dem problemet. Da vil du få en del spørsmål slik som for eksempel: "Hvem sendte du mail til sist?". "Når var du sist inne på mailen din?". "Hvem har du mail fra i innboksen?" osv. Jeg glemte alt en gang, men fikk hjelp på den måten. Det tar tid og de stiller spørsmål som nevnt over (selv om ikke de var de beste eksemplene) og er du heldig får du nytt passord :)

Endret av Grundig
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...