stylus Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Har en gammel compaq laptop som jeg ønsker å få på nettverket hjemme. Finnes det USB wlan adaptere som går til Win95? Alle de jeg har sett er fra Win98SE og høyere. Har en Sparklan USB på min stasjonære pc men den har XP. Er det noen som vet dette, evt. om det er mulig å få PCMCIA kort til Win95? Stylus Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Problemet med Windows 95 er at har du første versjon av Windows 95, støtter ikke den USB i det hele tatt. For at Win95 skal ha støtte for USB, må man bruke en versjon som heter "Windows 95 med støtte for USB". Ville heller satset på Windows 98. Lenke til kommentar
stylus Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg har windows 95 med USB. På den gamle laptopen er det til og med CD-ROM Jeg har egentig bare denne PC'n til at ungene og mor i heimen kan surfe litt i stua uten at de trenger å bruke far's (min) helligdom som står på kontoret mitt. Slipper jeg å bruke tid på å legge inn ny OS er det det beste....... Stylus Lenke til kommentar
stigfjel Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg har windows 95 med USB.På den gamle laptopen er det til og med CD-ROM Da er det faktisk håp. Win95 m/USB og Win98 er ganske like i virkemåte, men likevel, det er ikke 100% sikkert at det går likevel. Prøv uansett. Man kan være heldig. Lenke til kommentar
agvg Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg har windows 95 med USB.På den gamle laptopen er det til og med CD-ROM Finn på noe annet enn USB, har ikke engang får USB-mus til og fungere på denne løsningen og du kan nesten 100% sikkert glemme WLAN. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå