lodott Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Finnes det noen gode norske "bilmekkings-forum" ? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 har du prøvd http://www.harry.no ? Lenke til kommentar
lodott Skrevet 16. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2002 Quote: Den 2002-06-16 18:56, Kebab GUD skrev:har du prøvd http://www.harry.no ? Sukksukk... små barn.. Lenke til kommentar
b-duvaland Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Kan ikke du fortelle hva som er så harry med bilmekking da KEBAB TRYNE ? !! =) Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 ja d lurer faan meg jeg også på.. han er kanskje ikke gammel nok til å inneha hverken bil eller førerkort? Lenke til kommentar
JarleW Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Quote: Den 2002-06-16 16:23, lodott skrev:Finnes det noen gode norske "bilmekkings-forum" ? Hva slags bilmerke har du spørsmål om da ? Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Quote: Den 2002-06-16 23:21, b-duvaland skrev:Kan ikke du fortelle hva som er så harry med bilmekking da KEBAB TRYNE ? !! =) et ord bonde... og hvorfor skal du ta ting så ***** alvorlig ?? ikke no vits å kalle fol ... kebab tryne .. det er jo totalt ... barnslig. Quote: Den 2002-06-16 23:25, aurstad skrev:ja d lurer faan meg jeg også på.. han er kanskje ikke gammel nok til å inneha hverken bil eller førerkort? har ikke bil nei ikke lappen heller men det er vel fordi jeg ikke er født så tidligt på året .. ikke noe jeg kan gjøre med det .. styling av bil er ... bare så bonde ... jeg ler av folk med bonde biler .. (og jeg banker rånere ..ikke kødd) Lenke til kommentar
lodott Skrevet 16. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2002 Quote: har ikke bil nei ikke lappen heller men det er vel fordi jeg ikke er født så tidligt på året .. ikke noe jeg kan gjøre med det ..styling av bil er ... bare så bonde ... jeg ler av folk med bonde biler .. (og jeg banker rånere ..ikke kødd) Hvem har sagt noe om styling av bil? Jeg spør etter et norsk bilforum.. thats it! Så hold kjeft hvis du ikke har noe konstruktivt å komme med din wannabe-tøffe-jeg-banker-rånere-drittunge. Bare for å informere så bor jeg i Bergen sentrum, så klapp igjen med bondesnakket ditt... Nå ble dette litt useriøst, men nok er nok.. [ Denne Melding var redigert av: lodott på 2002-06-17 00:03 ] Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 *applauderer lodott* Hvilken bil har du? _________________ <C:>Dos <C:>Dosrun <C:>Run Dos Run !! ------------------ How far can too far go? [ Denne Melding var redigert av: aurstad på 2002-06-17 00:51 ] Lenke til kommentar
lodott Skrevet 16. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2002 Kjører rundt i en Volvo S80, men så må jeg legge til at den ikke er min. For så mye penger har ikke jeg.. Sparer til en 67` Mustang Fastback... :smile: men det går nok en stund før jeg får fatt i en slik en... Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Quote: Den 2002-06-16 16:23, lodott skrev:Finnes det noen gode norske "bilmekkings-forum" ? Det leder altid til styling men det var egentlig ikke det jeg mente .. kan dere ikke greie å la en bil være en bil ... hvorfor mekke i den ... la den være ..... Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Samma f*** hvor stygg og barnslig jeg egentlig syns Kebab GUD er, må jeg desverre være enig med han i dette her ass...Bil er harry...måtte bare si det...driter vel om du bor i Bergen jeg vel, samma om du bor der eller i en eller annen gård i moss...biler er noe kjedelig drit...og ja, jeg har ikke lappen, ikke bil. why? jeg er 15 år! joa, er riktig nok kanskje ikke den riktige til og uttale meg om dette, siden jeg bare er 15, men her og nå er jeg enig med Kebab GUD! - Se Kebab GUD, selv om jeg henger på dalnet, så er jeg ikke helt håpløs.. :smile: _________________ Min PC: --------------------------- MSI KT3 Ultra-aru Amd Athlon XP1800+@Xp2100+, EKL Cpu Cooler, opp til XP2100+ GeForce4 MX440 64MB DDR, TV-Out 512 MB DDR NEC CD-RW 24x/10x/40x 56 K Modem --------- [ Denne Melding var redigert av: XoRc på 2002-06-17 01:34 ] Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 XoRc : jeg sier dalnet er mongo ikke du ... men takk for støtte :smile: Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Fars sin S80 ? hehe, hender jeg låner S40 til mor jeg også :smile: Er vel litt mer sprut i S80 da, prøver å få mutra til å "Oppgradere" hehe Jeg har et lite øye til en bil som en kompis av meg skal selge. En GMC Sierra Grande 1500, hørt om dem? Det er en 3-seters pick-up av amerikansk merke. Det er en 350 oldsmobile motor i den med ca 330 hk. 1980 modell men trenger mye stell iform av lakking og diverse småting. Fine er at motoren er nyoverhalt og alle slitedeler og slikt er nye. Med litt godsnakk får jeg den vel til 10.000 så d ekke så mye.. Satser på å kjøpe den til høsten.. Til dere fjomsinger som spør hvorfor vi gidder å mekke bil - sammenlign det med pc'er som også trenger litt stell iblant, biler gjør det også! Vil ha meg frabedt med sure kommentarer om hvorfor vi liker det vi gjør sålenge vi diskuterer det på rett plass.. når det er sagt så bør vel denne tråden hives over i off-topic :wink: _________________ <C:>Dos <C:>Dosrun <C:>Run Dos Run !! ------------------ How far can too far go? [ Denne Melding var redigert av: aurstad på 2002-06-17 01:55 ] Lenke til kommentar
lodott Skrevet 17. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2002 For det første: Ja, alder har nok mye å si i dette tilfellet, men vent med å uttale dere til dere får lappen... Sett dere bak rattet på en skikkelig sportsbil og dere forstår nok hva jeg snakker om... For det andre så er ikke dette en diskusjon om hvorvidt bil er harry eller ikke. Det finnes selvsagt mange harry rånere ja, men betyr det i seg selv at bilmekking er harry? Jeg synes i allefall ikke det. For å si det sånn så vil jeg heller være en av dem som klarer å fixe bilen min selv, fremfor å stå med motorstopp på E6 og ikke skjønne hva som er fram eller bak på bilen. Bilmekking er på mange måter som pc(hardware) mekking.... bare i mye mer avansert form. Så for siste gang: Hold dere til diskusjonen! Lenke til kommentar
aurstad Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 har du newsleser? tror det er et norsk forum under alt.teknologi.bil.no eller noe slikt. Lenke til kommentar
ASDASDKL2131 Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Quote: Den 2002-06-17 02:02, lodott skrev:For det første: Ja, alder har nok mye å si i dette tilfellet, men vent med å uttale dere til dere får lappen... Sett dere bak rattet på en skikkelig sportsbil og dere forstår nok hva jeg snakker om...For det andre så er ikke dette en diskusjon om hvorvidt bil er harry eller ikke. Det finnes selvsagt mange harry rånere ja, men betyr det i seg selv at bilmekking er harry? Jeg synes i allefall ikke det.For å si det sånn så vil jeg heller være en av dem som klarer å fixe bilen min selv, fremfor å stå med motorstopp på E6 og ikke skjønne hva som er fram eller bak på bilen.Bilmekking er på mange måter som pc(hardware) mekking.... bare i mye mer avansert form. Så for siste gang: Hold dere til diskusjonen! Hmm...bare et spørsmål, kaller du Volvo for sportsbil? Lenke til kommentar
kdog Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Quote: Den 2002-06-17 01:32, XoRc skrev:Bil er harry, og jeg er homoseksuell..tar bussen, jeg. tihi..måtte bare si det uff, da! trist det der. Quote: Kebab face skreik:kan dere ikke greie å la en bil være en bil ... hvorfor mekke i den ... la den være ..... ja, det er jo gøy å se på en bil som er ødelagt.. Lenke til kommentar
kdog Skrevet 17. juni 2002 Del Skrevet 17. juni 2002 Quote: Den 2002-06-17 14:07, XoRc skrev:Hmm...bare et spørsmål, kaller du Volvo for sportsbil? en s80 er ganske bra, ja. Volvo lager sportsbiler også. men det var nok ikke det han mente. kick'et ved å kjøre sportsbil, var saken.. men.. jeg lurer på om noen vet om et OK bmw-forum? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå