stylus Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Har en gammel compaq laptop som jeg ønsker å få på nettverket hjemme. Finnes det USB wlan adaptere som går til Win95? Alle de jeg har sett er fra Win98SE og høyere. Har en Sparklan USB på min stasjonære pc men den har XP. Er det noen som vet dette, evt. om det er mulig å få PCMCIA kort til Win95? Stylus Lenke til kommentar
nree Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Har en gammel compaq laptop som jeg ønsker å få på nettverket hjemme.Finnes det USB wlan adaptere som går til Win95? Alle de jeg har sett er fra Win98SE og høyere. Har en Sparklan USB på min stasjonære pc men den har XP. Er det noen som vet dette, evt. om det er mulig å få PCMCIA kort til Win95? Stylus Windows 95 støtter ikkje USB på noen måte og de laveste som støtter USB fra windows er Windows 98 SE... Jeg vet ikkje de med PCMCIA kort men de burde gå... Jeg har selv eit sånnet kort men de er på bærbar som er designet for windows 98 men jeg ha XP på den og de funker så bare de... Good luck, have fun! Lenke til kommentar
stylus Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 På min Compaq armada 1711 så er det både USB og PCMCIA. Kjører Win 95 ver.4.00.950B Finnes det Wlan utstyr i det hele tatt for Win95? Stylus Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 skal du ha ADSL påden maskinen? for det går ikke i windows 95 tror jeg, og enseste Wlan mulighetene er vel USB og kort Lenke til kommentar
nree Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) skal du ha ADSL påden maskinen?for det går ikke i windows 95 tror jeg, og enseste Wlan mulighetene er vel USB og kort Går helt fint med brebånd på Windows 95 vist du bare har nettverkskort.. men siden Windows 95 ikkje støtter det på bærbare (tror jeg) er nok det beste du kan gjøre og Instalere Win 98 se eller Win2k... Edit: Har selv Win2000 på ein gammel Windows 95 maskin og de funker fett... Endret 27. januar 2005 av goggen90 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå