bosannes Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Sitter og skal lage en enkel gjestebok, men skjønner ikke hvorfor denne feilmedlingen: Parse error: parse error, unexpected '=' in /mnt/home3/t/th/theflash/public_html/php/gjest/write.php on line 5 kommer når jeg prøver å kjøre dette scriptet: <?php $filename = 'gjester.txt'; $handle = fopen($filename, "a"); $navn = $_POST['navn']; $e-post = $_POST['e-post']; $medling = $_POST['melding']; fwrite($handle, $navn); fwrite($handle, $e-post); fwrite($handle, $melding); fclose($handle) ?> Det fungerer hvis jeg fjerner linje 5 og 6, men det blir da lagt til () i slutten av variabelen - Resultatet blir feks Per() Antar at problemet mitt har noe med de parantesene å gjøre? Lenke til kommentar
Ernie Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Nei, det har med at du bruker - i et variabelnavn Bare tall, a-z, A-Z og _ er lovlig. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Brudd på tre-ords-regelen = stengt tråd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg