raym123 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hei. Jeg har en bærbar pc som jeg har koblet til en firewire på 250gb usb2 her er den bærbare pcen http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text her er firewiren bare denne har 160gb istede for 250 som jeg har http://www.elkjop.no/is-bin/INTERSHOP.enfi...s_vartypes_text det som er problemet er at når andre skal kopiere av meg på hjemmenettverket så tar det ca 10-50 min og kopiere et mp3 album og når jeg flytter over en film på 600 mb fra firewiren og over på den bærbare så tar det et kvarter...... noen som vet hvorfår det går så trekt? takker for svar Lenke til kommentar
.V. Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) Hva slags nettverk har du, trådløst(11, 22, 54mbits?) eller kabel(10, 100, 1000mbits?)? Er det trådløst må du nesten forvente så dårlig fart... Hvilken laptop har du egentlig, den i signaturen din eller den på linken? Har du noe saklig å komme med sablabra, eller poster du bare for å spamme? Du kunne i det minste svart på spørsmålet hans og ikke bare kritisert han for å handle på elkjøp. Endret 29. januar 2005 av E-Ton Lenke til kommentar
discostu Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 kan hende det går litt fortere om du bruker programmet Totalcopy er iallefall mye bedre til lan kopiering... Lenke til kommentar
raym123 Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 jeg har byttet pc igjen til den jeg har i sig den til 15 fikk jeg for 14 har fått det til bytta til maxtor og fant riktig usb port den overfører 700mb på 30 sec både fra den bærbare og fra usb2 Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 (endret) ray87: vil bare minne deg på rettningslinjene på HW.no: #12: Signaturer skal ikke inneholde noe ut over ren tekst og BbCode. Det er ikke tillatt med HTML-kode eller bilder i signatur. Maksimal lengde på signatur skal ikke overstige 4 linjer, og det er påkrevd å bruke for å begrense størrelsen. Endret 29. januar 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
squabbish Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) HUm, har du mulighet/prøvd disken med USB istedenfor Firewire? Men den Freecom disked du har er alvorlig treg. Jeg skjønnte ikke det før jeg kjøpte en ny Lacie 250GB og så hvor mye raskere kopieringen gikk, selv om den heller ikke er av markedets raskeste. Men ingenting skulle allikevel tilsi at det skulle gå så tregt som det du opplever det. Ellers så høres symptomene dine ut som det samme min stasjonære maskin led av. Nettverkskortet var 10/100 satt opp til full Duplex, men når folk skulle kopiere av meg så gikk det med sniglefart. Ganske nøyating med de hastighetene du beskriver faktisk. Jeg kjøpte et nytt, rimelig nettverkskort, og det løste problemene. Endret 30. januar 2005 av squabbish Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Sletta OT diskusjonen som var "drittslenging" om kva som var bra eller ikkje, det var ikkje det som var tema for tråden. Anten held ein seg til topic eller så lar ein være å poste. Moderator Jankee. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå