Gå til innhold

Værste satan brøle metal bandet....

kristoffer1989

Anbefalte innlegg

Nuh vel...

JR Hayes fra Pig Destroyer vræler enda verre enn Pucatio vil nå jeg si. Og Regurgirate har enda mindre hørbar vokal enn Chris Barnes (Six Feet Under), jeg har ikke hørt noe som kan ligne på gjenkjennelige lyder fra den strupen...bandnavnet beskriver vel best hvordan det høres ut som.

Videoannonse
Annonse
jeg liker black og death metal jeg, men den pipinga på slutten av den "slug" sangen var tragisk!!

:!:

Så da bare måtte du komme her og spamme tråden med uinteressant møkk som dette? Tut tut, her kommer logikktoget og siste stopp er deg; Det eneste du oppnår er å ødelegge tråden og gjøre folk sure. Dine meninger har ikke noe å si, ingen spurte deg, ingen gidder å deg på alvor når du spyr ut slikt uten å komme med noen form for argumentasjon.

Pretty please with sugar on top... Ti deg, eller voks opp.

Så da bare måtte du komme her og spamme tråden med uinteressant møkk som dette? Tut tut, her kommer logikktoget og siste stopp er deg; Det eneste du oppnår er å ødelegge tråden og gjøre folk sure. Dine meninger har ikke noe å si, ingen spurte deg, ingen gidder å deg på alvor når du spyr ut slikt uten å komme med noen form for argumentasjon.

haha, så alle andre kunne si sin mening uten meg, fordi jeg syntes "ulinga" hørtes dumt ut...

å hvorfor skal jeg argumenter for at jeg syntes det hørtes dumt ut. syntes jeg det hørtes dumt ut-så syntes jeg det hørtes dumt ut.

jeg syntes black metal er konge jeg, men akkurat den slug sangen var komisk og det hører det er ikke så normalt(til og med til black metal å gjøre)den ulinga, å da må jeg få kunne si det uten at dere skal snappe fulstendig. ta det i så fall opp som zyklon gjorde, på en skikklig måte!

men har eg raidet Maiden tråden med mine meninger og masse anti maiden snakk?

har jeg raidet denne tråden med masse anti black metal snakk?

Seriøst.... greit nok å si sin mening av og til, men det du gjør er bare irriterende.

nei...jeg poster ikke for å irritere folk..da hadde jeg nok skrivd andre ting enn det jeg gjør.

Dessuten så har du som regel svak eller som oftest ingen argumentasjon for påstandene dine i det hele tatt.

hvor har jeg hatt det da... hvis du tenker på det jeg skreiv før i denne poste, så trenger jeg da ikke argumentere for hva jeg syntes er dumt å hva jeg ikke syntes er dumt.

det veit jeg da selv.

gi en link til et sted hvor jeg har påstått noe uten å begrunne svaret mitt.

bare fordi du ikke er enig med meg, gjør ikke at ALT jeg skriver er "dumt" og "feil"

Endret av headcleaver

Mesteparten av det jeg har sett hittil synst jeg ikke kan måle seg med Annal Nakrath og Masonna, masonna er verdens med kjente "noise metal" band.. Syke greier, ingen gitar eller trommer bare en syk aisiater som hopper opp og ned menst han svipper på og av brytere slik at det kommer ut radiosignaler og andre bråkelyder, annal nakrath derimot er kanskje litt mer soft, men litt søtt også da :)

Mesteparten av det jeg har sett hittil synst jeg ikke kan måle seg med Annal Nakrath og Masonna, masonna er verdens med kjente "noise metal" band.. Syke greier, ingen gitar eller trommer bare en syk aisiater som hopper opp og ned menst han svipper på og av brytere slik at det kommer ut radiosignaler og andre bråkelyder, annal nakrath derimot er kanskje litt mer soft, men litt søtt også da :)

Om du vil ha ren noise så sjekk ut Merzbow. En flotters måte å ødelegge høytalerne dine på.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...