Gå til innhold

Værste satan brøle metal bandet....

kristoffer1989

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
hahaha! så tragisk! den sangen var skikklig elendig!

men jeg syntes canibal corpse er værst!

*dask*

Slutt å slå deg selv.

*dobbeldask*

Kutt ut da.

*dask dask*

Slutt med det der..

*dask*

Gi deg nå.

Ingen bryr seg om hva du syns. Ingen spurte deg. Ingen er interessert i hva du syns om dette. Ser du mange death metal fans som svipper innom alle Iron Maiden-trådene her og spyr ut "HAHAHA! Såååå tragisk aaa! ELENDIG!!!11" eller?

*dask*

Du altså...

For dyp, guttural growling:

Brodequin

Liturgy

Disavowed

Demilich

Prostitute Disfigurement

Pathologist

Circle Of Dead Children

Stabwound

Sublime Cadaveric Decomposition

Putrid Pile

Foetopsy

Squash Bowels

For raspete skriking:

Behexen

Helheim (skiva "Jormundgand")

Immortal

(Gammel) Darkthrone

Gorgoroth

Koldbrann

Ljå

1349

True Black-Metal som ikke er nevnt:

Burzum (Greven er riktig nok odinist, men det faktum at han er en paranoid psykopat gjør at ingenting er mer "True Black-Metal" enn Burzum.

Emperor (ekte, praktiserende satanister, ikke hobbysatanister som resten av BM- miljøet).

Jeg foretrekker ikke slik musikk, men synest det er rart at ingen har nevnt dem.

Jeg foretrekker ikke slik musikk, men synest det er rart at ingen har nevnt dem.

Vel.. Det er vel fordi det ikkje akkurat er det "ondaste" som fins der ute.

Spesielt Burzum byggjer mykje på den kalde stemninga. Spesielt brutalt er det vel akkurat ikkje., og det var det eg fikk intrykk av at trådstarter var ute etter. :)

Edit: Emperor kan vel gå under dette til tider, tho'.

Endret av Satrucci_

Hei alle sammen vil bare si tusen takk for en strålende respons :thumbup:

nå driver jeg å "skaffer" :innocent::whistle: noe av den musikken dere har nevnt her

Spesielt brutalt er det vel akkurat ikkje., og det var det eg fikk intrykk av at trådstarter var ute etter.

Ja du har skjønt poenget:D

Cryptopsy... Må vel være det svarteste kapittelet i norsk svart metall. De spiller heller aldri konserter, for det er en menneskelig handling.

Men ellers så er jo Gorgorth et ganske hardt band også da ;)

Cryptopsy? Det er rart at de ikke spiller live, med tanke på at jeg har en live-lp med de. :p

Over til topic. Exhumed - Platters Of Splatter er ett ganske så hardt album. Med sanger som Bleeding Heap of Menstrual Carnage og Intercourse with a Limbless Cadaver er disse ganske groteske og brutale, ja.

Så har du da Bloodbath og Sadistik Exekution, da.

Endret av Hylo

Cryptopsy er dødsmetall fra Canada. Tror du har misforstått et eller annet, sixx.

Det å kalle Emperor for noe av det mest "true" du kan komme bort i, blir også helt feil. Dette sier jeg selv om Emperor er et av mine absolutte favorittband. Hvis du skal ha true, satanistisk black metal:

Deathspell Omega

Ondskapt

Waitain

Behexen

etc.

Sjekk forøvrig ut http://www.metal-archives.com

Forskjellige bra band du kan høre på:

Vader

Vehemence

Watain

Vital Remains

Tsjuder

Satanic Warmaster

Nocturnal Mortum

Nargaroth

Keep of Kalessin

Darkthrone

Deicide

Behexen (Den nye plata er ett mesterverk!)

Aeternus

1349

Her har du noen band, det er for det meste black og death metal, noen er black-death metal. :thumbup:

hahaha! så tragisk! den sangen var skikklig elendig!

men jeg syntes canibal corpse er værst!

*dask*

Slutt å slå deg selv.

*dobbeldask*

Kutt ut da.

*dask dask*

Slutt med det der..

*dask*

Gi deg nå.

Ingen bryr seg om hva du syns. Ingen spurte deg. Ingen er interessert i hva du syns om dette.

*dask*

Du altså...

hehehe

Ser du mange death metal fans som svipper innom alle Iron Maiden-trådene her og spyr ut "HAHAHA! Såååå tragisk aaa! ELENDIG!!!11" eller?

jeg liker black og death metal jeg, men den pipinga på slutten av den "slug" sangen var tragisk!!

Hmm, let me see:

Han karen som brøler værst er Greg Puciato i Dillinger Escape Plan. Kanskje ikke übertr00m3t4l, men det er definitivt han som har mest krutt i halsen.

Six Feet Under er vel det bandet som har minst hørbar vokal - sammen med caninus selvsagt som sporter to digre bikkjer.

Han karen som brøler værst er Greg Puciato i Dillinger Escape Plan. Kanskje ikke übertr00m3t4l, men det er definitivt han som har mest krutt i halsen.

Dillinger Escape plan er kanskje utr00 som du sier... men fy faen til krutt ja!

Må "tvinge" seg selv til å like det omtrent..... men det er tøff musikk da :D

Dimmu borgir er grusomt..

Dimmu Borgir er egentlig ikke så ekstremt... :shrug:

Endret av TLZ

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...