Joachim_F Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Som et lite plaster på såret for oss europeere, som har måttet vente så lenge på Gran Turismo 4, får vi flere biler å leke oss med. Les artikkelen her Lenke til kommentar
nord Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 skal stjele Ps2èn min tilbake fra brodern og hente rattet mitt når dette kommer ut. Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 over 700 ulike modeller Lenke til kommentar
TCi Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Er det bare meg eller er de bildene der fikset på? Lenke til kommentar
LordBendtner Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Er det bare meg eller er de bildene der fikset på? fikset på?! legger ikke merke til noe jeg nei Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Er det bare meg eller er de bildene der fikset på? fikset på?! legger ikke merke til noe jeg nei Ser ut som at de er lagt til et blur filter. PS2 har ikke full støtter for FSAA. Dersom de bildene der representerer ingame grafikken så har de overgått det PS2 er god for... Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 FSAA har da ingenting med å skape blur ? Det er bare en effekt Gran Tourismo alltid har hatt i replayene sine. Man spiller jo selvsagt ikke slikt men når du ser replays så blir det vel lagt på spesial effekter. FSAA er Full Screen Anti Aliasing så at ikke modellene blir så hakkete. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 FSAA har da ingenting med å skape blur ? Det er bare en effekt Gran Tourismo alltid har hatt i replayene sine. Man spiller jo selvsagt ikke slikt men når du ser replays så blir det vel lagt på spesial effekter. FSAA er Full Screen Anti Aliasing så at ikke modellene blir så hakkete. Jeg vet at FSAA er antialiasing.... Og FSAA kan legges til mye mer enn bare modeller. PS2 har ikke dette integrert, men må emuleres, noe som da går utover ytelse og kvalitet. Men siden dette da er tydeligvis replays så forklarer det jo mye. Lenke til kommentar
bigbeast Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Jeg vill ha det på pc men det kommer vell ikke på pc Lenke til kommentar
Darth Kjell Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Ikke at det at jeg ikke unner PS-folkene noen gode spill, men jeg synes det er direkte trist at GT4 kommer til PS2. PS2 har bare ikke god nok maskinvare lengre til at dette kan bli et av de helt store spillene (synes jeg). GT4 hadde gjort seg mye bedre til Xbox eller til og meg Gamecube. Helst hadde jeg sett at de utsatte hele spillet til neste år, og i stedet ga det ut til PS3/Xbox2/den neste Nintendo-maskinen. Kunne fått nok tid til å legge inn bra Online-muligheter også da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg