Airborne Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hey, jeg driver og jobber med min css side(aller første gang jeg koder css hjemmeside) og jeg må ha en blogg i cpanelet mitt/fantastico har jeg: b2 b2evolution Nucleus pMachine Free WordPress så jeg lurer på hvilken som er best? Lenke til kommentar
søppel Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Kan fort være at de i webdesign-forumet vet mye om dette. (jeg vet 0) Lenke til kommentar
Airborne Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Men siden blogger er et script? så var jeg ikke sikker på hvor jeg skulle poste Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Flyttes til webdesign. Ps: Har ein ikkje peiling så svarer ein heller ikkje. Lenke til kommentar
Klette Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Wordpress er ganske populær - lager fin kode også Lenke til kommentar
swanky Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Wordpress er i alle fall utbredt. Har brukt en del, og det er i alle fall enkelt å ta i bruk. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg vil på det varmeste anbefale Ajfork. Lett å sette opp, enkelt å forandre på og følger webstandardene. Ellers er wordpress ganske bra også, men det kreves litt mer for å sette det opp har jeg hørt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå