LarsP Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Det meste av Coen-brødrene kan karaktiseres som svart. Lenke til kommentar
simes Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Nå vet jeg ikke helt hvor svart en bekk er, men bek pleier å være ganske svart. Very bad things er som nevnt ganske beksvart. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Friday filmene, how high, barbershop Selv om skuespillerne er svarte, så er det vel ikke det man referer til som svart humor? Bad Santa skal visstnok være en bra film med masse svart humor. Corky Romano er en drittfilm, dårlig humor, og man får krampe av trynet på hovedpersonen etter 15 min. Du vil ikke kalle dette "svart" humør? Syns dette er svart humør i aller høyeste grad. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) American Psycho Black Cat, White Cat Catch-22 Dog Soldiers Dr. Strangelove or: How I Learned to Stop Worrying and Love the Bomb Fight Club Grace Quigley Harold and Maude The Hospital Heathers Ichi the Killer Life Is Beautiful Life of Brian If..., O Lucky Man! og Britannia Hospital. Lock, Stock and Two Smoking Barrels Loot The Loved One M*A*S*H Man Bites Dog Meet the Feebles Monsieur Verdoux Prizzi's Honor Pulp Fiction Roger & Me The Ruling Class Snatch To Die For Trainspotting Wag the Dog Endret 28. januar 2005 av SteffyBoy Lenke til kommentar
dot_ Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Kan ikke se at noen har nevnt Twin Town. IMDb Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 "Thursday"...haha en av mine favoritt filmer definitivt Lenke til kommentar
Gjest medlem-51140 Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Bernie : En fransk svart komedie om en rar foreldreløs fyr som går løs på folk med spade for å finne faren sin... den er så bra Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Black Adder med Rowan Atkinson beste som finnes! Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 QUOTE (midnight_walker @ 27/01/2005 : 18:36)Bernie : En fransk svart komedie om en rar foreldreløs fyr som går løs på folk med spade for å finne faren sin... den er så bra konservativ_woot.gif Har henta den....=) oops...shame on me...:/ Den er ikke den mest kjente filmen akkurat så det er litt vanskelig å bare gå i butikken å kjøpe den...gidder ikke å vente en evighet når jeg bestiller fra nette heller så det måtte nok bli "den enkle veien".... Fan text t den også så nå skal jeg sette meg ned å se den.... moahahaha...liker ondt artige sadistiske filmer... Lenke til kommentar
HamiltonII Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Jeg vil anbefale I Kina spiser de hund,dansk film med svart og til tider sadistisk humor,veldig bra film Lenke til kommentar
Togo Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Det meste av Coen-brødrene kan karaktiseres som svart. Enig med du. Fargo var ganske svart. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Det meste av Coen-brødrene kan karaktiseres som svart. Enig med du. Fargo var ganske svart. Fargo...ja! Husker da han ene kjørte han andre i flismaskina!! Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Husker da han ene kjørte han andre i flismaskina!! Ja men pointe med svart humor er jo at det skulle være artig... Det voldelige er lagt opp t at det skal vær kjempe arti... Var det drepende artig å se han gå gjennom flismaskina??? (høres forsåvidt artig ut:p) Lenke til kommentar
T.L Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Happiness! Beste komedien jeg har sett, og med masse svart humor. Lenke til kommentar
Togo Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Husker da han ene kjørte han andre i flismaskina!! Ja men pointe med svart humor er jo at det skulle være artig... Det voldelige er lagt opp t at det skal vær kjempe arti... Var det drepende artig å se han gå gjennom flismaskina??? (høres forsåvidt artig ut:p) Du maa se filmen for aa forstaa hva han snakker om. Fyren som blir putta i flismaskina er forsaavidt doed. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå