Samurai99 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg får ikke til å oppdatere virusdefinisjonene i mitt F-Secure Internet Security 2004....det har nå gått 13 dager, mens det normalt skal oppdateres automatisk hver dag. Hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 På et av de ikonene du har i oppgavelinjen skal det stå "update virus definitions" eller noe. Trykk der, og så på "Connect" på vinduet som kommer opp. Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Da tror jeg vi har forskjellige versjoner, for på min går det bare an å trykke på "Kontroller", men da skjer det ingen ting Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Da tror jeg vi har forskjellige versjoner, for på min går det bare an å trykke på "Kontroller", men da skjer det ingen ting Hmm, trodde jeg hadde nyeste versjon jeg. Hvor mange ikoner fra F-secure har du på oppgavelinjen? Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Den ser sånn ut. Ble ikke noe bra kvalitet på bildet, da, er nybegynner på Photoshop. Men du ser vel om den er lik som din... Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hva står det på automatiske oppdateringer da? Kan jo hende at din periode har gått ut ? Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Nei, den går ut i september.... Endret 27. januar 2005 av Joakim83 Lenke til kommentar
janfredrik Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hva står det på automatiske oppdateringer da? Lenke til kommentar
Samurai99 Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Det står at automatiske oppdateringer er aktivert. Også står det datoer for når programvare og virusdefinisjoner ble oppdatert. Sistnevnte ble oppdatert for 13 dager siden, og det er helt uvanlig. Programvareoppdateringer fungerer som de skal. Lenke til kommentar
olejohnny Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Hei, sjekk linken, der kan du hente siste sig. filer manuelt inntill du får rettet feilen. http://www.f-secure.se/download/update/ Kan det være noe av dette under her. Jag kan inte ladda ner virus definitioner automatiskt eftersom DNS namnet retail.sp.f-secure.com fungerar inte Date January 22, 2004 Product F-Secure Anti-Virus Product version 2004 Operating system Alla Description Jag kan inte ladda ner virus definitionerna automatiskt eftersom DNS namnet retail.sp.f-secure.com fungerar inte Solution / Workaround F-Secure produkterna använder standard sättet att omvandla DNS namn när F-Secure servrarna kontaktas. ******************** Sjekk også hva som står under knappen mitt abb. (se under) Q: The button Update now in the Virus protection tab is not active anymore A: What does the "My subscription" tab show? Is the subscription still valid? If it shows "Expired", then there are couple of reasons for this: # You use an evaluation version, and evaluation period has expired. After this, you're longer allowed to upgrade the virus definitions. # You haven't entered the keycode correctly that was given to you after ordering. This causes the product to go to evaluation mode. # You have installed the product using the same keycode to some other computer. License permits only one installation per keycode. Please do not share the keycode with your family/friends etc. # Some other problems with license Check that you have entered the correct keycode. If you believe this is correct, and your subscription should still be valid, please contact us. Send also the keycode so we can check the status of your subscription. Om du ser felmeddelanden om namn omvandling, problemet kan vara i din ISP´s DNS servrar eller i din system konfiguration. Du kan kontakta din ISP för att kontrollera att DNS omvandlingen fungerar korrekt för följande adresser: * retail.sp.f-secure.com * fsbwserver.f-secure.com Notera att DNS omvandlings problemet ej kan lösas direkt av F-Secure. Endret 28. januar 2005 av olejohnny Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå