simenss Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg har delt opp min 250 GB harddisk i fire deler: Dokumenter, Programfiler, Backup og Windows. Windows har nå kun 1,2 GB ledig, mens Backup har 60 GB ledig. Hvordan kan jeg "gi" en del av plassen fra Backup til Windows? Lenke til kommentar
mylife Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Om du bruker maskinen din bør du partisjonere opp på nytt. Finnes software som man kan bruke mens systemet er igang, men det kan også føre til at du mister alt du har istedet... Lag alt på nytt Lenke til kommentar
lceger Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Norton partition magic lar deg endre størrelse uten at du må bygge opp alt på nytt, men jeg ville nok tatt backup av viktig data, da det kan gå galt(selv om det er lite trolig) Lenke til kommentar
funkweb Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Vel, det ville ikke gå galt da.. han sier han har 60GB ledig, det er bare å overføre diskplass til "Windows" partisjon. Gjør det med Partition Magic.. genialt prog..!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå