V1sual Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Er det mulig å overklokke en AMT Athlon64 3000+ ?? Eventuelt hvor mye kan jeg overklokke den til?? Hva er sjansen for å svi, eller ødelegge hele driten? Hvordan klokker jeg den?? Har en Amilo A1630, og vil presse max ytelse ut av den! Håper på mange svar... spesielt fra folk med erfaringer! Lenke til kommentar
Halvorsen Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Tror ikke du får klokket en AMT Athlon64 3000+ noe som helst Men en AMD Athlon 64 bits 3000+ kan du få klokket litt tror jeg, men vet ikke hvor mye Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Overklokking av en bærbar? Tror ikke det du... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Joda, du kan nok overklokke litt, men da kommer du trolig til å smelte halve PC-en. Den er laget for å avgi så lite varme som mulig og tåler ikke store varmeøkninger som bla. overklokking frembringer. Styr unna er mitt tips. Lenke til kommentar
V1sual Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Ok, da glemmer jeg det... Hjelper det egentlig med mer ram... Har 512mb ram nå med XP home... Trenger jeg EGENTLIG noe mer? Er ikke Win xp PRO en del raskere enn HOME? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Er ikke vesentlig raskere, inneholder bare en haug med funksjoner du aldri kommer til å bruke uansett. Det hjelper lite med mer ram om du ikke bruker 80-90% av det du har alt, bruker du alt minnet ditt vil du merke at alt går litt bedre med 1024MB. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå