Gå til innhold

iiyama Vision Master Pro 454 - full screen

eQunix

Anbefalte innlegg

ja, har et lite problem med denne skjermen, kantene blir av og til sånn bøyd og ukorekt og vis jeg skal få fullscreen ved hjelp av skjermknottene blir kantene ofte litt skeive og det ender med at 1-2 cm av skjermen (særlig nede i kantene) er ovale og skeive, dette er kanskje noe dere synes er en idiotisk ting og iritere seg over, men det iriterer meg fryktelig... det er rett og slett umulig og få et rektangulært skjermbilde uten skeive/bøyde kanter ved hjelp av skjermknottene, satt 1 time i dag og knota med 'pin-cushen' og noen andre instillinger for og få rettet en skeiv kant på venstre sia, til slutt var jeg fornøyd men da fant jeg ut at den var blitt enda mer bøyd på høyresiden.. er det noe software jeg kan bruke for og få et rektangulært full screen? uten bøyer, bølger og slikt i kantene? kjører 100 HZ på skjermen vis det har noe og si. Har prøvd powerstrip men da ble det jo bare enda verre :(

takker for alle svar

EDIT: har at andre skjermer som en dårlig DELL skjerm som kunne få max 85 HZ der var det helt perfekt, bortsett fra det med HZ'n

Endret av eQunix
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...