Mixy89 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Jeg syntes synd på min venn med integrert grafikkort, så jeg ga han mitt gamle (9200 se atlantis) vi fikk innstalert dette og alt gikk som smurt, til han skulle prøve sitt nye spill (salt lake city 2002) dette virket ikke, så han tok ut kortet mitt. Nå angrer han igjen, og ville sette inn kortet igjen, men det blir bare svart, der hvor alle driverne lastes inn (ved innloggings screenen). Ja, vi har prøvd å boote i safe mode, men dette går ikke, da bare står det en understrek øverst til ventre og blinker... hele tiden. Ja, vi har prøvd å innstaler nye drivere, men vi får ikke lov får kortet står i. #topic endret til noe mer fornuftig, moderator jankee# Endret 28. januar 2005 av Jankee Lenke til kommentar
cremaster Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Har du prøvd å resette BIOS? Edit: Forresten hva mener du med innlogging screen? Booter maskina frem til innlogging i Windows? Hva med å forsøke en repair, sette windows innstall cd i maskina og boote fra den. Endret 27. januar 2005 av cremaster Lenke til kommentar
Mixy89 Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 ja........ hadde verden vært så lett... du skjønner, han har ikke kjøpt windows for seg selv, det var ferdig innstalert, og dermed, så har ikke han windows CD'en... men han har en sånn disk for oppretting, ukjent for meg og har ikke lyst til å føkke opp PC'en hans... resette BIOS? nja... hadde vært en mulighet... tviler, men kan forsøke... Ja innsloggins screenen i windows, dete er der driverne lastes inn, så det er garantert noe galt me driverne... hadde kontakt med ATI, men fikk dritt svar, dem sa noe piss om at det gikk på garantien osv, at jeg skulle sende kortet tilbake, men jeg vet at jkortet funker, men at det er noe galt med driverne! Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Dersom han ikke avinstallerte driverne før han tok ut kortet ditt, kan dette skje. Start opp i safe-mode, og avinstaller. Lenke til kommentar
Mixy89 Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Unnskyld, hadde det vært en ide å lese spørsmålet mitt? Ja, vi har prøvd å boote i safe mode, men dette går ikke, da bare står det en understrek øverst til ventre og blinker... hele tiden. Lenke til kommentar
poffer Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Har vært borti akkurat det samme. Plukket kortet ut, startet maskinen uten, slo av, monterte kortet og startet opp igjen. Avinstallerte så driverne og la så disse inn på nytt og da va alt ok. Merkelige greier kanskje men dette funka hos meg..... Lenke til kommentar
AMD_Bruker Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Hvorfor ikke plukke ut kortet, starte PC, avinnstallere alt av ATI-drivere og så sette inn kortet. Burde funke Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-10579 Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Unnskyld, hadde det vært en ide å lese spørsmålet mitt? Ja, vi har prøvd å boote i safe mode, men dette går ikke, da bare står det en understrek øverst til ventre og blinker... hele tiden. Med den holdningen der vil du tydeligvis ikke ha hjelp. Det er vel ikke "dritt-kortet" som er problemet her, men "dritt-brukeren" som ikke vet hva han holder på med Lenke til kommentar
Mixy89 Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 Et bra emnefelt er et emnefelt som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese emnefeltet. Emnefeltet i denne tråden var ikke godt nok, og har derfor blitt endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden inneholder. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd. Enig, burde ha tenkt mer igjennom det. Det er vel ikke "dritt-kortet" som er problemet her, men "dritt-brukeren" som ikke vet hva han holder på med --- så nå skal vi gå til angrep på hverandre, veldig voksent. jeg sa bare at hvis man skal svare på en post i ett forum, så er det faktiskt en fordel å lese spørsmålet. Hvorfor ikke plukke ut kortet, starte PC, avinnstallere alt av ATI-drivere og så sette inn kortet. Burde funke Jo, fordi når kortet er ute, og jeg leter rundt så er disse driverne usynlige jeg har ikke kjangs til å finne dem... Forslag? Har vært borti akkurat det samme. Plukket kortet ut, startet maskinen uten, slo av, monterte kortet og startet opp igjen. Avinstallerte så driverne og la så disse inn på nytt og da va alt ok. Merkelige greier kanskje men dette funka hos meg..... Her har vi fremdeles en misforståelse... jeg kommer ikke inn på PC'en med kortet i, jeg har aldri kommet meg forbi den innloggingscreenen... hvis du mente at det skulle hjelpe å ta kortet inn og ut, så tro meg, det har vi prøvd mange ganger... BTW. Hvordan lager man sånn "god quote"? Sånn at det står hvem som skrev det og når? Lenke til kommentar
AMD_Bruker Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Hvis du ikke finner dirverne i legg til/fjern programmer så får du finne driverclaener e.l. program for å fjerne driverne............. Lenke til kommentar
Predator_89 Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 det kan no være windowsen som er øydelagt Lenke til kommentar
Predator_89 Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 viss du har intigret må du gå inn på BIOSEN å sl¨å det av å sette det som står i AGP ellr PCI proten som første priritet Lenke til kommentar
Mixy89 Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Det er ikke noe galt med biosen, det har virka før med de samme instillingene der, men jeg tror på det som amd_bruker skriver om ett sånt program... Problemet er at jeg ikke vet hvor jeg kan finne ett sånt prog, eller navnet på det, noen som kan hjelpe meg? andre forslag? BTW. Hvordan lager man sånn "god quote"? Sånn at det står hvem som skrev det og når? Lenke til kommentar
Psy Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 DriverCleaner finner du på http://www.driverheaven.net/cleaner. For å lage en quote trykk 'quote' knappen som står øverst til høyre på hvert innlegg. Lenke til kommentar
Mixy89 Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 (endret) DriverCleaner finner du på http://www.driverheaven.net/cleaner. For å lage en quote trykk 'quote' knappen som står øverst til høyre på hvert innlegg. takk psy, jeg skal prøve det EDIT: whiiiiiiii.... det virka, men hvoran kan men lage flere quotes i ett inlegg? Endret 30. januar 2005 av Mixy89 Lenke til kommentar
Mixy89 Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 BUHU! Som dere kankje har skjønt, det med rivercleaner virket heller ikke, jeg har slettet alt som har med ATI og 3D å gjøre men det hjalp ikke! vi har også prøvd å nullstille bios, uten hell... flere fornuftige forslag? Lenke til kommentar
AMD_Bruker Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 prøv init display first til AGP i BIOS. Lenke til kommentar
Mixy89 Skrevet 31. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 31. januar 2005 prøv init display first til AGP i BIOS. javel...... når jeg lette igjennom BIOS fant jeg ingenting som hadde med AGP eller 3d å gjøre, tro meg, jeg lette lenge... Lenke til kommentar
Mixy89 Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 ingen fler fornuftige forslag? please Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå