blacktower Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Flyttet fra Annet om hardware til Annet i Off-topic Lenke til kommentar
Den Polse Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 En celeron på 1700 MHz yter dårligere enn en PII på 333 MHz Dette her er vel ikke helt riktig vel ?? Selv om celeron er noe dritt, så er vel dette å ta i bittelitt Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 En celeron på 1700 MHz yter dårligere enn en PII på 333 MHz Dette her er vel ikke helt riktig vel ?? Selv om celeron er noe dritt, så er vel dette å ta i bittelitt til Aftenposten. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 "Nettverkskort for bredbånd" Hmm, noen som har hørt om nettverkskort som ikke egner seg til bredbånd! ISDN nettverkskort kanskje? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 ett ISDN modem du mener? eneste nettverkskortet jeg veit om som ikke egner seg til bredbånd i de tusen hjem er vel ett med gammel coax plugg og ikke RJ45, eller en med fiberinngang... og ettersom ingen av disse i praksis selges i PC'er i dag... sukk To ting som irriterer meg grenseløst "Bredbåndspreparert Nettverkskort" - som om ikke ALLE nettverkskort som selges til forbrukere i dag er det? og "Bredbåndsruter" - som om ikke ALLE routere som selges til forbrukere i dag kan brukes for å dele på internett tilkoblingen? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 CRT skjermer har høyere oppløsning enn LCD skjermer (ergo bedre bilde), hvertfall bedre enn LCD skjermer til 2000. Bildekvalitet måles ikke i oppløsning, selv om det kan virke slik når man ser reklamer for mobiltelefoner for tiden. Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 ett ISDN modem du mener? eneste nettverkskortet jeg veit om som ikke egner seg til bredbånd i de tusen hjem er vel ett med gammel coax plugg og ikke RJ45, eller en med fiberinngang... og ettersom ingen av disse i praksis selges i PC'er i dag... sukk To ting som irriterer meg grenseløst "Bredbåndspreparert Nettverkskort" - som om ikke ALLE nettverkskort som selges til forbrukere i dag er det? og "Bredbåndsruter" - som om ikke ALLE routere som selges til forbrukere i dag kan brukes for å dele på internett tilkoblingen? Nei, jeg mener et ISDN nettverkskort, jeg hadde ISDN før jeg fikk ADSL da hadde jeg ISDN nettverkskort, jeg har de fortsatt liggende her, ved siden av meg.. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Det er et ISDN-modem. Eller, mulig det ikke er helt korekt å si modem, men men. Det er ikke et nettverkskort fordi det sitter i datamaskina di. Jeg hadde et 56k modem i maskina mi, var det et nettverkskort? Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 På eska står det ISDN terminal adapter, da heter det ikke nettverkskort da! Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Det er et modem, ikke et nettverkskort ja. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Er det mulig? 2 gigabyte skjeer med rømme i suppen gjør underverker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå