Gå til innhold

Har du knekt noe? Hva og hvordan?

Gjest Slettet-df17e

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-df17e
også har jeg knukket et skjermkort  :blush:

Jeg og :cry: Mitt nye TI4200 gikk føyken etter en uke :hrm:

Btw. Tør ikke begynne og ramse opp ting jeg har brista/forstua :p Det er foor mye :tease:

Til deg som var for stor under fødselen.. Jeg blei født med skeiv NESE :p Så fikk puste problemet og shitt.. så da måtte dem knekke den på plass, matidig som min mor dreiv og "dytta" på nesa mi i en god stund etter fødselen så den skulle bli bra :p

Endret av Slettet-df17e
Lenke til kommentar

Jeg har brekt

-en ankel (fotballduel)

-fire fingertupper (klemt i en dør)

-en router ("falt" i bakken

-hk til xbox (vold mot xbox)

-netverkskort (vet ikke hvordan)

-en 2x4 planke (ganske mange ganger, ikke spør hvordan)

-cd`r (planlagt attentat)

-fyrstikker (jaja, du vet)

-tannpirkere (i skjeften)

-tannkoster (på kneet)

-sjokoladebiter ....

-tenner (ikke spis småsteiner)

Lenke til kommentar

Knakk håndleddet i en gymtime på ungdomskolen. Jeg skulle løfte meg opp etter et fotballmål, dette førte til at jeg satte en fot fast i nettet samtidig som jeg mistet grepet.

Falt derfor bakover og landet på hånden.

Ellers har jeg knekt et 2 meter høyt grantre for ett par vintre siden. Jeg og broren min hadde laget et hopp, Jeg klarte på mirakuløst vis å lande i dette treet. Både jeg å snowboardet kom uskadet fra uhellet.

Lenke til kommentar

Minibankkortet mitt,,,,,tøyde det bare frem og tilbake, bare sånn for moro skyld! Og ei "framtann" da jeg skule være så kul å hoppe ned fra en slik fortauskant med sparksykkeln min! Gikk rett på tryne :cry:

Endret av tøbbi
Lenke til kommentar

Knakk benet. Skikkelig.

Det er to ben i leggen, jeg knakk begge i samme slengen. Det tynne knakk vertikalt, det tjukke knakk vannrett slik at benet over bruddstedet flyttet seg godt framover.

Klart jævligste jeg har opplevd. Fikk en masse gøye dop på sykehuset da jeg kom dit, men det hjalp ikke en dritt før jeg sovnet inn i narkose.

:(

Lenke til kommentar
Aldri knukket noe, heldigvis. Men jeg har strukket leddbåndet, og fallt en god del ganger på snowboard og i andre sammenhenger, men ingen brudd av noe slag. :)

knukke minner mer om.. ja, nok om det

On-Topic: hva skal je g si? et par hundre blyanter, like mange linjaler. mange pinner... et skrivebord.

mange cd-r'.. et par hodetelefoner, og en salamander. :w00t:

Lenke til kommentar

Drikk melk folkens!!

Jeg har knukket halebeinet slik at det knakk rett av og forsvant... nå har jeg ikke halebein lenger. Dette var en snowboardulykke lenge før jeg innså at twintip var kulere Dette anbefales ikke, da konsekvensene var flere uker uten hyttetur, og at jeg ikke kunne sitte ordentlig.

Fikk forresten brist i venstre hånd etter vi hadde hatt krig med volleyballer nakne i dusjen... Fy faen så vondt det gjorde å bli truffet (skøyt med dem som fotballer AU!)

Det endte med at vi tok knekken på 1 taklampe og trodde at nok var nok... når vi skulle rydde opp ser jeg et ondt flir hos en kamerat som sender ballen mot meg (som fortsatt er lite påkledd)... så hopper jeg for å unngå ballen (tenk slik folk dodger kuler) og får veldig veldig vondt.

Endret av GolfBag
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...