Gå til innhold

Har du knekt noe? Hva og hvordan?

Gjest Slettet-df17e

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

3 Ribbein, stor gutt, liten meg, hardt kne mot ribbeina for mange år siden. Uprovosert vold. Gråter meg selv til søvn hver natt pga det :)

Brakk 2 fingre for noen år tilbake i skibakken. Brist i kraniet da jeg som liten løp inn i lyktestolpe (ikke spør meg hvordan eller hvorfor :roll: har fremdeles ikke noe godt svar)

Utrolig at jeg fremdeles er så oppegående som jeg mener jeg er :p

Lenke til kommentar

Jeg trodde jeg skulle få leve livet uten å knekke noe, men for litt over en uke siden måtte det jo komme. :dontgetit:

- Knakk lillefingeren ut av ledd så et lite stykke av leddet også fulgte meg; klarer forsatt ikke å bruke fingeren vanlig - det skjedde under et parti med amerikanskfotball i gymtimen. :blush:

Er litt flau da *mann som ikke klarer å ta i mot en ball* "har han noen baller?"

Lenke til kommentar

Ble påkjørt av en fyllekjører for 4 år siden; Kraniebrudd, brakk venstrearmen på 3 steder (først nå i det siste jeg klarer å spille trommer igjen) og knakk 2 ribbein.

Fikk skinnleggen sparka av da jeg spilte fotball...6 år siden. Vondt. Veldig vondt.

Fall i slalombakken. Knekt kragebein.

Lenke til kommentar

jeg har knekki noe av hånda, jeg skulle slå til en kompis (darkstarr)

så hoppet han unna så jeg traff en murvegg, så var hånda for stor til at jeg kunne putte den i lomma i tre uker etterpå.

jeg klarte også å briste ribbeinet for en uke siden sånn ca,

jeg vet ikke hvordan det skjedde, jeg bare hadde vondt der så ble det værre og værre :shrug:

Lenke til kommentar

det var faktisk Rykende_Kaffe og en annen som jagde meg så jeg vrikka beinet når jeg løp under den basketball kurven

og jeg lurer på om jeg har "ødelagt" knoka på lille fingeren min.

bare jeg såvidt slår noe helt løst blir den blå og vond...har vært sånn siden jeg slo høl i veggen hjemme en gang for ca. 6 måneder siden...

dårlig bilde men men...

post-63-1106844799_thumb.jpg

Endret av DarkStarr
Lenke til kommentar

1.

Kjørte akebrett ned en lang bakke og måtte prøve å kjøre med èn hånd, og da kom det en homp, og jeg akebrettet spratt til siden, samtidig som hånden var på siden, og hele hånden ble klemstret så hardt, at den knakk rett og slett.

2. Gikk på isen, falt framover og smalt hånden nedi isen, hånden knakk, og lippen sprakk.

Var forøvrig samme hånden.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...