Andreaz_ Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg syntes det var festlig å hoppe rundt i sofaen... *knekk* - Der gikk armen. Lenke til kommentar
ClawHammer Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 har knekt armen min, SNOWBOARD Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 knakk et ribbein for 2 år sida, kom litt ut av kontroll da jeg hoppa på ski å landa på sida, å da landa jeg selvsagt på staven min som da gjorde att det gikk litt hardt utover litt ribbein, brist i et å knakk et Lenke til kommentar
bortevekk Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 brakk lilletåa på turntrening for mange år siden....au Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 3 Ribbein, stor gutt, liten meg, hardt kne mot ribbeina for mange år siden. Uprovosert vold. Gråter meg selv til søvn hver natt pga det Brakk 2 fingre for noen år tilbake i skibakken. Brist i kraniet da jeg som liten løp inn i lyktestolpe (ikke spør meg hvordan eller hvorfor har fremdeles ikke noe godt svar) Utrolig at jeg fremdeles er så oppegående som jeg mener jeg er Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Brakk høyre underarmen som 5-6åring da eg syklet ut på veien og ble påkjørt. Ellers så har eg fått nesen knekt engang som....17åring tror eg. Ellers har det vært flere ulykker som er har vært sikker på at eg MÅ ha knekt noe men ingenting. Lenke til kommentar
Daehli Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg trodde jeg skulle få leve livet uten å knekke noe, men for litt over en uke siden måtte det jo komme. - Knakk lillefingeren ut av ledd så et lite stykke av leddet også fulgte meg; klarer forsatt ikke å bruke fingeren vanlig - det skjedde under et parti med amerikanskfotball i gymtimen. Er litt flau da *mann som ikke klarer å ta i mot en ball* "har han noen baller?" Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Ble påkjørt av en fyllekjører for 4 år siden; Kraniebrudd, brakk venstrearmen på 3 steder (først nå i det siste jeg klarer å spille trommer igjen) og knakk 2 ribbein. Fikk skinnleggen sparka av da jeg spilte fotball...6 år siden. Vondt. Veldig vondt. Fall i slalombakken. Knekt kragebein. Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Ble påkjørt av en fyllekjører for 4 år siden; Kraniebrudd, brakk venstrearmen på 3 steder (først nå i det siste jeg klarer å spille trommer igjen) og knakk 2 ribbein. Fått erstattning? Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Tror faktisk at jeg aldri har brukket noen bein.. Har tatt leddbåndet og korsbåndet da. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Fått erstattning? Fikk 75 000, det meste fra bilens forsikring. Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Har brukket 2 tær. Jeg skulle ta salto fra senga og ned på gulvet. Men ett skap stod i veien. Sparket i ett trappetrinn. Lenke til kommentar
TheDarkListener Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Har brukket: Stortåa Underarmen Skuldern Nesen to ganger Og diverse brist og forstuelser. Lenke til kommentar
Swein Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg knakk foten en gang, også har jeg knukket et skjermkort Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 knakk nesten beinet en gang når jeg løp under en basketball kurv(ikke spør) og knakk av litt av for-tanna når jeg skræsja med lillebroren min.... Lenke til kommentar
lperik Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 også har jeg knukket et skjermkort Det er noe som alltid vil bli husket Lenke til kommentar
Rykende_Kaffe Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 jeg har knekki noe av hånda, jeg skulle slå til en kompis (darkstarr) så hoppet han unna så jeg traff en murvegg, så var hånda for stor til at jeg kunne putte den i lomma i tre uker etterpå. jeg klarte også å briste ribbeinet for en uke siden sånn ca, jeg vet ikke hvordan det skjedde, jeg bare hadde vondt der så ble det værre og værre Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) det var faktisk Rykende_Kaffe og en annen som jagde meg så jeg vrikka beinet når jeg løp under den basketball kurven og jeg lurer på om jeg har "ødelagt" knoka på lille fingeren min. bare jeg såvidt slår noe helt løst blir den blå og vond...har vært sånn siden jeg slo høl i veggen hjemme en gang for ca. 6 måneder siden... dårlig bilde men men... Endret 27. januar 2005 av DarkStarr Lenke til kommentar
Bimmelom Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 1. Kjørte akebrett ned en lang bakke og måtte prøve å kjøre med èn hånd, og da kom det en homp, og jeg akebrettet spratt til siden, samtidig som hånden var på siden, og hele hånden ble klemstret så hardt, at den knakk rett og slett. 2. Gikk på isen, falt framover og smalt hånden nedi isen, hånden knakk, og lippen sprakk. Var forøvrig samme hånden. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) DA du ble født *pirke, pirke* Jeg har aldri knekt noe, og er glad for det! Endret 27. januar 2005 av @kd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå