Gjest Slettet-df17e Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Ja som topic sier.. Har du knekt noen bein i kroppen ? Selv har jeg knekt beinet, kragebeinet og ett ribeinx3! Beinet: Var liten og syntes det var dritt kult og knuse is. Så var det annlegsområde like ved der jeg bodde med en stor dam som hadde masse deilig is klarte da og få en stein over beinet så det knakk.. eller, Jeg løfta en litt for stor stein og klarte og kaste den rett i leggen.. Kragebeinet: Tok med meg crossern på jordet en dag jeg kjeda meg litt! Som vanelig så blir det da litt bakjhuls-kjøring! Vippa rindt og knakk dritten Ribbein/a: Knakk samme (eller var på samme side vertfall) ribbein 3 ganger samme smommern.. for og gjøre 3 lange historier til en kort.. Blei dytta ned ei trapp, Slått med ei krokke av ett slag, Tryna på ett stol bein!!! Så.. da er det deres tur Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Haha... Jeg har ikke knukket et eneste bein kroppen. Lenke til kommentar
derezzed Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Nesen. Stor gutt, stor neve. Lenke til kommentar
Fat_ASS Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Ja som topic sier.. Har du knekt noen bein i kroppen ?Selv har jeg knekt beinet, kragebeinet og ett ribeinx3! Beinet: Var liten og syntes det var dritt kult og knuse is. Så var det annlegsområde like ved der jeg bodde med en stor dam som hadde masse deilig is tongue.gif klarte da og få en stein over beinet så det knakk.. eller, Jeg løfta en litt for stor stein og klarte og kaste den rett i leggen.. Kragebeinet: Tok med meg crossern på jordet en dag jeg kjeda meg litt! Som vanelig så blir det da litt bakjhuls-kjøring! Vippa rindt og knakk dritten tongue.gif Ribbein/a: Knakk samme (eller var på samme side vertfall) ribbein 3 ganger samme smommern.. for og gjøre 3 lange historier til en kort.. Blei dytta ned ei trapp, Slått med ei krokke av ett slag, Tryna på ett stol bein!!! Så.. da er det deres tur new_yes.gif Haha syke mann... Har bare knekt tommelen en gang å det var når jeg var 6 eller syv år å jeg hadde nettop fått meg sykkel å skulle sykle om kapp mot ei jente på en veldig humpete grusvei... Da jeg så at hu kom til å slå meg ble jeg litt for overivrig å begynte å trø på som en gal! Da mistet jeg jo selfølgelig kontrollen å tryna saftig på tommelen først.. Var veldig flaut da jeg faktisk tapte mot en jenta som var noe herk når jeg var 6-7 år... Endret 27. januar 2005 av Fat_ASS Lenke til kommentar
rob|n Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Nei, hos meg er alt tipp topp :-D Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Aldri brukket noe, bare fått tusenvis av forstuelser (som oftest fingrene, i forbindelse med basket). Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 jeg stakk langefingeren inn i en maskin på jobben som beit tilbake... den ville ikke ha no stukket inn der jeg stakk den (nei, jeg har IKKE for vane å stikke fingre inni ting der de ikke hører hjemme ) men nå har jeg en ekstra vri når jeg "flip the bird"...den er skeiv Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Knakk foten for noen år tilbake... Lenke til kommentar
andesam Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 har aldri knukket noe, har ikke merka noen brister heller... egentlig litt merkelig, er mange ganger noen bein kanskje burde ha gitt etter... Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Vel, når jeg ble født var jeg for stor, så legen måtte knekke kragebeina mine for å få meg ut Ellers har jeg ikke brukket noe. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Venstre arm 2 ganger. 1. gang: datt på sykkel 2. gang: sparket ned i en fotballkamp Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Ikke 1 bein, ikke brista heller. Ganske rart... Jeg kjører trail ganske fort i løypa(Snakker 50 noen steder..! Og ja, trail skal være sakte.. Enda syklene går i fin fart :=P). Krasja i et tre engang...(var noob den gangen) Og flere nybegynnerfeil også.. Så begynner og lure på om jeg noen gang knekker noe.. Lenke til kommentar
Neptun_ Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 På en fotballlkamp (lenge siden), ble jeg felt i bakken og brast et ribbein. Eller er alt helt tipp på topp. Lenke til kommentar
Irons Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Knakk håndleddet når jeg var liten gutt, dreiv å løfta en stor støpejernskrakk, så glapp jeg den med hånda under... Muttern trodde ikke det var brudd, så jeg måtte løfte masse med den for å få "myket" den opp litt... \\Sp33D Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Vel, har aldri brukket noe, men har brista handleddet (venstre arm). Var i bakken og kjørte brett, og skulle hoppe på 'big jumpen', men der var det skare på selveste hoppet! Så jeg kjørte på hoppet i stor fart og skulle tweake en backside stailfish, men sklei og for sånn passe skrått i lufta. Selvfølgelig måtte jeg beskytte ryggen med arma, så det resulterte i at jeg landa med arma under ryggen *smekk* Lenke til kommentar
H4ngm4N Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg brakk lilletåa i sommerferien 97. Trodde døraåpningen var litt bredere enn den var gitt. Jeg brakk den ikke på vanlig måte, men på langs. Det gjorde VONDT! Så har jeg brukket armen, var vel 1-2 år senere. Sykla om kapp med søstera mi (som er 5 år eldre enn meg) og hu leda masse, så skle jeg på grusen som lå oppå asfalten og fløy over styret. Det var mindre vondt enn å brekke lilletåa. Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Knakk kragebeinet en gang på barneskolen under "kongen på haugen" (en som kasta meg ned fra en snøhaug ) Endret 27. januar 2005 av Eksos Lenke til kommentar
lperik Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Knakk halebeinet under ett misslykket forsøk på indy 540 på bigjumpen for 5-6år siden. Ellers har jeg knekt håndledd 2ganger, lillefingeren 1gang og forstuet ting og tang utallige ganger. Alle på snowboard Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå