johnped Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hei Når jeg skal logge inn på dc++ for å fortsette en nedlastning, så sliter jeg med å huske hvilken hub jeg skal tilbake til. Greit nok med en fil og en hub, men hva når man har flere...? Ikke så lett å huske dette, finnes det en genial løsning tro..? På forhånd takk Tjalabais Lenke til kommentar
likferd Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Skriv /fav i chatten til hubbene du vil lagre. Deretter går du bare inn i "favorite hubs" (gul stjerne) og haker av de du vil skal åpne samtidig med programmet. Lenke til kommentar
johnped Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Takk for hjelen du. Dette var genialt ja.....he he Da er det jo bare å kline til med engang man logger på her. Tjalabais Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Joda, men du bør huske på at når du skriver /fav, vil denne hubben også åpne automatisk når du starter programmet. Veldig mange hubber har en regel som sier minimum 2 open slots per hub. Det er for å unngå at folk er kobla til 1000 hubber på en gang. Da må de isåfall ha 2000 åpne slots, og du kan jo tenke deg hvordan DET sinker internettforbindelsen med 1000 uploads på en gang! Og servern kan sjekke hvor mange hub'er du er kobla til når du logger på. Du kan gå på Favorite Hubs-vinduet og huke av de du vil skal åpnes automatisk. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå