johnped Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Hei..! Som Aktiv bruker, hvor mange slots kan man ha åpne, og hvor mange filer kan man laste ned samtidig..? Jeg stilte inn slots på 5 for å teste, men da fikk jeg ikke lastet ned noen ting. Men ved å sette den på 2, så gikk det greit. Er det slik at grensen går på 2 nedlastninger uansett..` På forhånd takk. Tjalabais Endret 27. januar 2005 av johnped Lenke til kommentar
likferd Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Du kan sette antall nedlastinger samtidig til hva du vil, sett til 0 for ubegrenset. Upload slots styrer bare hvor mange som kan uploade fra deg samtidig. Lenke til kommentar
johnped Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Takk for det du.... Hva er greiest å sett til andre...2 slots...eller flere..? En annen ting: hvordan kan jeg se hvem, og hva som laster ned fra min mappe..? Er ny på dette..he he Tjalabais Lenke til kommentar
likferd Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Mener du upload slots, setter du etter hvor bra opp-fart du har på linjen. Har du 128kbit/s upload (telenor f.eks) bør du ivertfall ikke ha mer en 2 upload slots. Jeg har 4 upload slots med 448kbit/s upload. Antall download slots er en smakssak.. Laster du ned store filer og får bra fart på hver, kan det lønne seg å ha få. Laster du ned mye små filer, mp3 f.eks, er det greit å ha mange. Jeg bruker 15 samtidige nedlastinger. Filer du laster ned, er markert med en grønn pil og grønn statuslinje. Filer som du laster opp, er markert med rød pil og rød statuslinje. Der står også IP adresse og nasjonalitet på alle som laster opp/ned, om du trenger den informasjonen til noe.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå