Ever Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Har nettopp bygd ny maskin, og sliter med å få lydkortet til å oppføre seg skikkelig. I enkelte spill hakker lyden en del, og korte lydbiter gjentar seg mellom 1-5 ganger. Om noen prater kan det høre ut som stamming. Kortet fungerte helt fint for ei uke siden i en annen maskin. Det er spesielt Anarchy Online og GTA 3 der dette skjer. Men når et av disse spillene kjører påvirker det hele systemet, jeg kan skru av lyden i spillet, og spille mp3-er, og problemet er der fortsatt. Med det samme jeg går ut av spillet forsvinner det. Jeg har prata med en fyr på tech support på creative, og han mente det var hovedkortet. Han foreslo jeg skulle søke på MSI forumet etter folk med det samme problemet, men jeg har ikke funnet noen form for "known issues", eller folk med det samme problemet. Jeg har nyeste bios, oppdaterte drivere, og alle win xp updates. Systemet mitt er: MSI KT3 ultra, xp1800@2000, geforce 2 mx, sb live, 340W psu. Hadde satt pris på litt tilbakemelding. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 16. juni 2002 Del Skrevet 16. juni 2002 Jeg tror det kan hende at du Lydkortet for nærme Skjermkortet.. Da kan none stygge lyder komme av og til.. Skjermkortet sender ut signaler som irriterer lydkortet!! Sett lydkortet så lang fra skjermkortet som muligt! Håper dette hjelper.. Lenke til kommentar
Ever Skrevet 16. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2002 Lydkortet er på PCI 3, som jeg mener ikke deler IRQ med noe som helst.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå