Gå til innhold

Søking på forumet

Anbefalte innlegg

Jeg sliter med å få søkt på forumet, jeg får jo søkt men den finner jo aldri noe(når jeg prøver å søke på flere ord) ellers så kommer det "for mange treff" og når det gjør det så er det når jeg kun søker på et ord(sier seg vell kanskje selv er et stort forum). "Vent 20sek" er også utrolig irriterende.. Er det bare jeg som er dum og sliter med dette?

Jeg syntes hvertfall at "søk" funksjonen her er en smule irriterende..

Har selv opprettet egen tråd flere ganger som jeg tror kunne vært løst på andre tråder her.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har du noen eksempel på søk som fører til feil?

Edit:

Merk deg teksten som står under søksboksen

"Angi ett nøkkelord som du vil søke etter.

AND og OR kan brukes for å søke med flere ord.

NOT kan brukes for å luke ut ord."

Bruker du AND og OR i dine søk?

Endret av am3k
Lenke til kommentar

QUOTE (santaxx @ 27/01/2005 : 11:40)
Jeg sliter med å få søkt på forumet, jeg får jo søkt men den finner jo aldri noe(når jeg prøver å søke på flere ord) ellers så kommer det "for mange treff" og når det gjør det så er det når jeg kun søker på et ord(sier seg vell kanskje selv er et stort forum). "Vent 20sek" er også utrolig irriterende.. Er det bare jeg som er dum og sliter med dette?
Jeg syntes hvertfall at "søk" funksjonen her er en smule irriterende..
Har selv opprettet egen tråd flere ganger som jeg tror kunne vært løst på andre tråder her.

Fullstendig enig. Søkefunksjonen på dette forumet er helt elendig,...selv med AND OR NOT osv....

Har flere ganger gitt opp å søke blant annet på grunn av den der 20 sekunder-meldingen som kommer fram hele tiden.....

Da blir det til at nye tråder åpnes istedet..........

For å si det som det er,... har aldri opplevd et forum med mer irriterende søkefunksjon...........

Lenke til kommentar

Og jeg har aldri opplevd en som skriver så sinnsykt mye punktum som deg. Det er veldig irriterende. Henviser deg til regel 3, angående overdreven tegnsetting. Link til nettiketten og retningslinjene finner du i signaturen min, les gjerne gjennom disse en gang til.

Du sier at søkefunksjonen er elendig. Kan du komme med noen eksempler på søkeord som burde gitt mange resultater, men som ikke gjør det?

Endret av @kd
Lenke til kommentar

Ok, om du ikke har annet å irritere deg over skal jeg prøve å være veldig sparsom med punktumene.

Søkefunksjonen er elendig ja, mildt sagt for å si det sånn, og da mener jeg spesielt denne meldingen om å vente 20 sekunder som kommer hele tiden. Og det er bare på dette forumet jeg har opplevd noe slikt.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...