Nixim Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 vet noen av dere, et tricks om å reinstallere en liten del av OSX (skriverliste), istedenfor å install. hele operativsystemet. Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Gå gjennom de forskjellige installasjons-CD-ene til Panther du har liggende og se om du finner noen package-installere for printerdrivere. Jeg tror dette finnes, synes jeg husker å ha gjort dette selv. Kan være fantasi, men det er verdt et forsøk. Lenke til kommentar
toretors Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hvis det er driverne som mangler er det bare å gå på produsenten sitt nettsted. Lenke til kommentar
Nixim Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Dette gjelder ikke driverne, men programmet Skriverliste i Systemvalg. Det er alså en del av kjernen. Jeg har en gang lest om et program som kunne install. deler av hele syteminstall. men kan ikke finne det tilbake. Lenke til kommentar
Nixim Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 kanskje noen kan sende meg programsnuten? Nyeste ver. av Panther Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Printerliste Får håpe det funker. Lenke til kommentar
Nixim Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Hehehe... så enkelt var det. Takkars... funker bra. Lenke til kommentar
Zapchud Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Da tar jeg det ned igjen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå