objorkum Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Eg har ein server med 2 harddiskar. Den eine harddisken er ein backup-disk for det viktigaste på serveren. No bruker eg eit bash-script som køyrer i crontab for å ta backup av filer. Eg har lyst på eit program som gjer at ting er synkroniserte. Slik at f.eks om det vert gjort endringar i /home/objorkum vert endringane gjort på backup-disken automatisk. Hadde også vore fint om programmet kunne ha teke backup for 10 dagar bakover i tid før det vart sletta, eller noko i den duren. Tips nokon? Lenke til kommentar
olear Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Bacula Bruker det på jobb, fungerer helt fint. Kan være litt overkill. Lenke til kommentar
Bøb Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Rsync funker strålende til akkurat det Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Rsync funker strålende til akkurat det Takker! No har eg satt opp rsync av dei mappene eg vil ha ved å bruke dette sjølvlaga scriptet som fungerar strålande: #!/bin/bash BACKUP="/path/til/mappe/1 /path/til/mappe/2 osv" PLASSERING="/backup/mappenamn" for MAPPESTRUKTUR in $BACKUP; do mkdir -p $PLASSERING/$MAPPESTRUKTUR rsync -av --delete $MAPPESTRUKTUR/ $PLASSERING/$MAPPESTRUKTUR/ done exit 0 Køyrer det i cron ein gong om natta. Endret 27. januar 2005 av objorkum Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå