Gå til innhold

Bærbar PC og Sims 2

Civix

Anbefalte innlegg

Hei,

Skal kjøpe en bærbar pc for en kollega. Det som imidlertid

er viktig er at datteren kan spille Sims 2 på den. Etter det jeg har

skjønt krever dette spillet et ok skjermkort.

Er det noen som vet om det er bærbare pc'er som klarer dette

spillet. Hvilket skjermkort bør den minst ha? Hva er det beste nå om dagen?

X600?

Anbefalinger mottas med takk!

Civix

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Søstra mi har 1.4Ghz, 30gb harddisk, intel 64mb grafikkort, 512mb ram. klarer å kjøre sims 2, men jeg vil anbefale en kraftigere maskin siden den er i tregeste laget. Begynner å hakke etter å ha spilt litt over 1 time og tar veldig lang tid å laste/lagre - selv med instillinger på det laveste. Pluss grafikken i snakkeboblene er dårlig når man zoomer helt inn (vet ikke om det er vanlig).

Endret av Ma
Lenke til kommentar

Vær klar over at The Sims 2 har noen sinnsykt sære krav til skjermkortet på maskinen. Dattra til en bekjent hatt fått sims2 i julegave og du kan sjøl tenke deg skuffelsen hennes når xp-1700 laptopen hennes ikke kunne kjøre det sims2 pga skjermkortet ikke var støttet.

Lenke til kommentar
Vær klar over at The Sims 2 har noen sinnsykt sære krav til skjermkortet på maskinen. Dattra til en bekjent hatt fått sims2 i julegave og du kan sjøl tenke deg skuffelsen hennes når xp-1700 laptopen hennes ikke kunne kjøre det sims2 pga skjermkortet ikke var støttet.

Yepp, det er akkurat det jeg er redd for at skal skje :cry:

Derfor denne posten..

Civix

Lenke til kommentar

Yepp, det er akkurat det jeg er redd for at skal skje :cry:

Derfor denne posten..

Civix

Leser du på sims2 esken, eller på readme-fila på cd1 så står det hvilke skjermkort som er støttet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...