Civix Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hei, Skal kjøpe en bærbar pc for en kollega. Det som imidlertid er viktig er at datteren kan spille Sims 2 på den. Etter det jeg har skjønt krever dette spillet et ok skjermkort. Er det noen som vet om det er bærbare pc'er som klarer dette spillet. Hvilket skjermkort bør den minst ha? Hva er det beste nå om dagen? X600? Anbefalinger mottas med takk! Civix Lenke til kommentar
thamule Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 For å være helt ærlig så er det ikkje så enorme grafikkkort kapasistet som skal til for å drive the sims 2. Eg skal garantere deg at du foinner bærbare pc'er så takkler dette spillet helt perfekt Lenke til kommentar
Civix Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Ok, supert Har ikke prøvd spillet selv..derfor jeg måtte spørre. Tror du det holder med et vanlig 9700 kort? Civix Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 9700 holder i massevis til Sims 2. Har spilt det på min Acer Ferrari 3200 og det funker perfekt Lenke til kommentar
Ma Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Søstra mi har 1.4Ghz, 30gb harddisk, intel 64mb grafikkort, 512mb ram. klarer å kjøre sims 2, men jeg vil anbefale en kraftigere maskin siden den er i tregeste laget. Begynner å hakke etter å ha spilt litt over 1 time og tar veldig lang tid å laste/lagre - selv med instillinger på det laveste. Pluss grafikken i snakkeboblene er dårlig når man zoomer helt inn (vet ikke om det er vanlig). Endret 27. januar 2005 av Ma Lenke til kommentar
Civix Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Ok, Takk for alle tilbakemeldinger! Tenker jeg går for en modell som har 9700 skjermkort, så er jeg på den sikre siden. Civix Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Vær klar over at The Sims 2 har noen sinnsykt sære krav til skjermkortet på maskinen. Dattra til en bekjent hatt fått sims2 i julegave og du kan sjøl tenke deg skuffelsen hennes når xp-1700 laptopen hennes ikke kunne kjøre det sims2 pga skjermkortet ikke var støttet. Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Ok, Takk for alle tilbakemeldinger! Tenker jeg går for en modell som har 9700 skjermkort, så er jeg på den sikre siden. Civix Acer Ferrari Lenke til kommentar
Civix Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Vær klar over at The Sims 2 har noen sinnsykt sære krav til skjermkortet på maskinen. Dattra til en bekjent hatt fått sims2 i julegave og du kan sjøl tenke deg skuffelsen hennes når xp-1700 laptopen hennes ikke kunne kjøre det sims2 pga skjermkortet ikke var støttet. Yepp, det er akkurat det jeg er redd for at skal skje Derfor denne posten.. Civix Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Vær klar over at The Sims 2 har noen sinnsykt sære krav til skjermkortet på maskinen. Dattra til en bekjent hatt fått sims2 i julegave og du kan sjøl tenke deg skuffelsen hennes når xp-1700 laptopen hennes ikke kunne kjøre det sims2 pga skjermkortet ikke var støttet. Yepp, det er akkurat det jeg er redd for at skal skje Derfor denne posten.. Civix Leser du på sims2 esken, eller på readme-fila på cd1 så står det hvilke skjermkort som er støttet. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Kravene for Sims 2 er ikke så store nei, det gikk jo nesten på pcen min! (se signatur) Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Kravene for Sims 2 er ikke så store nei, det gikk jo nesten på pcen min! (se signatur) Det krever fortsatt et skjermkort med T&L eller et med dx9 støtte i driver'ne. På laptoper er ikke alltid dette like vanlig. Lenke til kommentar
efikkan Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Men det er best å styre unna integrert grafikk. Lenke til kommentar
CrZy_T Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Men det er best å styre unna integrert grafikk. Noe som er relativt vanskelig på en bærbar pc. Må på T41p elns da. Lenke til kommentar
Cowboystrekk Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 om du bare skal spille sims 2 så greier du deg med delt grafikkminne. Anbefaler imidlertid en rask prosessor. Dama mi har en dell celeron 2.4 og delt minne, spillet går helt fint på litt lave detaljer, men loadingene tar noe tid, spesielt når hun kjører på batteri da pcen klokker ned til 1.2. Lenke til kommentar
AhmanKell Skrevet 31. januar 2005 Del Skrevet 31. januar 2005 Jeg anbefaler Elitegroup Bærbar... www.multicom.nowww.multicom.no Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå