Klette Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Er for tiden på utkikk etter hybler e.l. i Trondheim for høstens studiestart =) Er klar over sit sine hjmmesider, men det er svært få bilder av selve hyblene. Noen som har noen linker evt tips i forhold til boforhold i Trondheim? Vi er flere fra "gjengen" som skal oppover, så leie av en større leilighet e.l er også en mulighet. Det er forsåvidt snakk om elektronikk/realfagsstudier. Ikke at det er det viktigste, men internett er jo også et poeng. Håper på gode råd og tips, og evt bilder Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Samme her Post i vei! Lenke til kommentar
Goof Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Vel, om dere er nok folk i denne gjengen burde dere ta en titt på denne, mer smakfull leilighet skal man lete lenge etter. http://pal.finn.no/pal/nylander/realestate...kZf902916&pos=1 Steffen Iversen sin. Lenke til kommentar
hce Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Leiligheten jeg er i nå er delvis ledig nå og kan bli helt ledig i sommer, plass til fem personer =) Lenke til kommentar
josteinaj Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Husk på at man ikke får bolig fra SiT før man er tatt opp som student, dvs. ca. en måned før studiestart. Knappt med tid hvis man vil være først i køen til SiT's mest populære bosteder. Lurt å registrere seg kjapt. Jeg stod på venteliste 3-4 måneder før jeg fikk plass på Moholt. Her er det forresten veldig greit å bo. Om jeg vil klage til SiT så har de jo (hoved?)-kontor 100m unna der jeg bor. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå