Kirikiri Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg og min kjære har respektive Qtek 2020 og 9090, og skulle gjerne funnet en billader som funker på begge. Noen som vet om noe? Kirikiri Lenke til kommentar
roxxx Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Er det samme pluggen da? Mener det ikke er det, de ser lik ut, men??? Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Cradelen er i hvertfall forskjellig. Spørsmålet er on det finnes en universalplugg. Kirikiri Lenke til kommentar
mp3skalle Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Hvis Qtek 2020 og 9090 kan lades med usbsync-kabelen så kan du kanskje bruke denne. http://www.boxwave.com/products/carcharger/ Fungerer fint til min Qtek 8010. Kan også brukes til å lade iPod m.m. Lenke til kommentar
roxxx Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 mp3skalle: er det noen norske eller nærmere forhandlere på den? Gidd ikke hente noe fra junaiten som koster så lite,, Det var et godt tips! Lenke til kommentar
mp3skalle Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Jeg har ikke funnet noen som fører usb-billader i Norge foreløpig. Hvis du bestiller den så koster den under hundre kroner med porto og leveringstiden er under en uke. Lenke til kommentar
roxxx Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Ja, sant nok, er jo ikke verre enn det, tror jeg bestiller meg en gitt! Må bare få igjen 9090 min fra service,,, Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 USB-laderen var jo tøff. Så er moroa å finne en overgang fra USB til telefon. Kirikiri Lenke til kommentar
roxxx Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Fikk ikke du med en sync kabel da? usb i ene enden og inn i PDA i andre enden. Lenke til kommentar
mp3skalle Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 På BoxWave finnes det også en lader som i tillegg funger på 100V - 240V. http://www.boxwave.com/products/versacharger/index.htm Den burde dekke de fleste behov for lading. Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 29. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 29. januar 2005 Fikk ikke du med en sync kabel da? usb i ene enden og inn i PDA i andre enden. Mulig jeg fikk det? Får lete litt gjennom det jeg fikk i boksen. Noe ligger på jobb, noe i en ubrukt laptopveske og noe hjemme. Jada, her har vi orden i sysakene. Det jeg vet at jeg fikk med var en overgang mellom strømledning og PDA. Sync-kabel husker jeg ikke helt. Har bare brukt cradle'en til nå. Kirikiri Lenke til kommentar
roxxx Skrevet 29. januar 2005 Del Skrevet 29. januar 2005 Jeg tok feil, jeg tenkte på den kabelen som var med til qtek 7070 min, til 9090 var det ikke med en løs ledning jo, bare den usb tilkoblingen som er fast på bordladeren. Hmm. Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 30. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 30. januar 2005 Enden på visa er at vi har bestilt en del forskjellige ting fra BoxWave. KJøpte en Versacharger som noen linket til her, og hver vår Mini-sync tilpasset hver vår telefon. Kjøpte også adapter for å kunne bruke chargeren utenfor bilen. Og så hver våre miniBuds hodetelefoner. Så nå blir det spennende å se hvordan det fungerer når det kommer fra USA. Kirikiri Lenke til kommentar
roxxx Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Høres bra ut det, du får gi en rapport om kvalitet osv da, må jo ha en billader jeg og. Lenke til kommentar
Kirikiri Skrevet 17. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2005 Oppdatering på billader etc: Vi kjøpte altså en Versacharger, 2 miniSync og 2 miniBuds. Det funker som bare juling. Ladet Qtek'en i bilen i dag med Versacharger og miniSync, null problem. Sambo prøvde å synce sin telefon med pc'en i går, heller ikke noe problem. Mine miniBuds er geniale, god lyd og den snelletingen er veldig grei å bruke. Eneste minus var at sambos miniBuds ikke fungerte helt godt på hans Qtek 9090 - men det var han allerede klar over. Det kommer bare lyd i den ene ørepluggen. Men dette er en kjent feil med pluggen. Mine er strålende i min mp3-spiller. miniSyncene viste seg å være like, selv om vi kjøpte en til hver Qtek (2020 og 9090). Så da har vi en i bilen, og sambo kan ha den andre med seg. (Jeg har endt opp med 2 cradler, så det funker for meg.) Akkurat nå er jeg veldig fornøyd med kjøpet. Kirikiri Lenke til kommentar
roxxx Skrevet 17. februar 2005 Del Skrevet 17. februar 2005 oki, høres bra ut dette, nå er min 9090 tilbake fra service så får vel kjøpe jeg og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå