ArneJ. Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Disken var jo en del år, så joda.. Kan vel ikke vente stort mer vel? God kjøling har diskene mine.. 2*80 vifter som blåser kaldt og godt på de. Men nå har den forsvunnet, får bare lete etter nye penger til ny systemdisk. blir vel en sata, så jeg har 3 sata disker.. ata er fint til cd og dvdbrenner De har en wd raptor sata disk på 74 gig@10k rpm på ps tror jeg det var på ukens tilbud. Lenke til kommentar
dostojevski Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Jøss, finnes det folk som bruker 60 gb disker som primær disk ennå? Ser her på forumet så trodde jeg 90% hadde 1 tb og mer. Man trenger da ikke så mange gigabytene for å kjøre et OS? Alt av filer har en jo lagret i kjøkkenskapet på en filserver. (PS: Jeg har også nettop hatt dødsfall i familien. Frøken Samsung 160GB ble rykket vekk i altfor ung alder i forrigårs. Herren gav, Herren tok osv...) Lenke til kommentar
It's me Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 (endret) Passer bedre under "Off topic" --> "Annet" (Alt annet man måtte ha på hjertet) Flyttet. Endret 28. januar 2005 av It's me Lenke til kommentar
Jonki Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 hadde samme problem med mine ibm disker før, jævla drittdisker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå