ScAr_FaCe Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) hei, jeg har et trådløst d-link nettverkskort ! i dagmårrest våknet jeg og slo på pc'en, da stod det at jeg ikke var tilkoblet til trådløst nettverket! så jeg tilkoblet meg! og etter en stund så stod statusen på tilkoblingen på "henter nettverksaddrese" , når den var ferdig så kom det en feil mld ploppende opp fra trådløst nettverksikonet " du har ubegrenset eller ingen forbindelse", og nå har jeg ikke internett! jeg har jo hatt det i 2uker da! så hvorfor funker ikke dette idag ? jeg sjekka søsteren min sin pc, men hun har trådløst usp pinne, og den funker som bare det ! jeg holder på å slå sund data pulten min nå snart ! Kan noen hjelpe meg ? ? ? ? Endret 27. januar 2005 av ScAr_FaCe Lenke til kommentar
agvg Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 AN NOEN HJELPE MEG ? ? ? ? Ja, lag bedre emne, eller så blir denne stengt. Emnet nei nei nei er meningsløst. Lenke til kommentar
geokri Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 med sånne topicer og latterlige feilbeskrivelser skrevet av noe som ser ut som en 8 åring så er det vel ikke rart at ikke noen hjelper deg. Kanskje du burde høre med søstera di? hu har jo tydeligvis greie på pc siden hennes funker. Lenke til kommentar
ScAr_FaCe Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 AN NOEN HJELPE MEG ? ? ? ? Ja, lag bedre emne, eller så blir denne stengt. Emnet nei nei nei er meningsløst. jj! slik da, men kan du hjelpe meg da ? Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Åpne nettverkstilkoblinger, deaktiver den aktuelle koblingen og aktiver den igjen. Hvis ikke det hjelper så ta ut og inn strømmen til routeren. Jeg har samme problemet med mitt d-link kort. Lenke til kommentar
Sneakerholic Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Deaktiver og aktiver kortet i nettverksinstillinger, hvis det ikke funker, test å installere nyeste driverene til kortet... Eier du forresten det trådløse aksesspunktet du kobler deg til? eller eies det av noen andre? Kan godt hende personen som evt. eier det har sat på mac-filtrering e.l for å hindre folk i å bruke nettet hans... Endret 27. januar 2005 av MorbidHamster Lenke til kommentar
ScAr_FaCe Skrevet 27. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 27. januar 2005 Åpne nettverkstilkoblinger, deaktiver den aktuelle koblingen og aktiver den igjen.Hvis ikke det hjelper så ta ut og inn strømmen til routeren. Jeg har samme problemet med mitt d-link kort. thanX, det funker nå... tok bare ut strømmen til Routern....... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå