Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

trådløst nettverker ip

Anbefalte innlegg

hei, jeg har et trådløst d-link nettverkskort ! i dagmårrest våknet jeg og slo på pc'en, da stod det at jeg ikke var tilkoblet til trådløst nettverket! så jeg tilkoblet meg! og etter en stund så stod statusen på tilkoblingen på "henter nettverksaddrese" , når den var ferdig så kom det en feil mld ploppende opp fra trådløst nettverksikonet " du har ubegrenset eller ingen forbindelse", og nå har jeg ikke internett! jeg har jo hatt det i 2uker da! så hvorfor funker ikke dette idag ? jeg sjekka søsteren min sin pc, men hun har trådløst usp pinne, og den funker som bare det ! jeg holder på å slå sund data pulten min nå snart ! Kan noen hjelpe meg ? ? ? ?

Endret av ScAr_FaCe
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Deaktiver og aktiver kortet i nettverksinstillinger, hvis det ikke funker, test å installere nyeste driverene til kortet...

Eier du forresten det trådløse aksesspunktet du kobler deg til? eller eies det av noen andre? Kan godt hende personen som evt. eier det har sat på mac-filtrering e.l for å hindre folk i å bruke nettet hans...

Endret av MorbidHamster
Lenke til kommentar
Åpne nettverkstilkoblinger, deaktiver den aktuelle koblingen og aktiver den igjen.

Hvis ikke det hjelper så ta ut og inn strømmen til routeren.

Jeg har samme problemet med mitt d-link kort.

thanX, det funker nå... tok bare ut strømmen til Routern.......

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...