KT400 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Nå har Vaagenconsulting (endelig) fått sin nye nettbutikk i drift. Endelig er de gått bort i fra den miserable Mammut-løsningen.... Så langt jeg kan se, er det en adskillig bedre løsning som nå er valgt, med bl.a. mulighet for å sette filter i forbindelse med varesøk og sanntid varebeholdning. Så da får vi bare håpe på enda hyggeligere priser, da!! PS! Og dersom noen av de paranoide her på forumet lurer, så har jeg overhodet ingen forbindelse med vaagenconsulting, mer enn at jeg har benyttet meg av den gamle (dårlige) nettbutikken.... Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Den røde fargen på prisene fikk meg til å tenke; 'uff, dette er dyrt' men fint at de har oppdatert sidene... Lenke til kommentar
Leffa01 Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Selve nettbutikken er blitt mye bedre enn før ja, men varer som er på lager er fortsatt ikke på topp. Prisene har jeg ikke sammenlignet ennå, men husker at før, så var ikke prisene deres blandt de laveste. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Ja, har vært innom selv vaagenconsulting og må si at det er mye penere nå! for denne løsningen i forhold til den gamle. Har fått inntrykket av at de er veldig greie og yter ok service. Lenke til kommentar
Veritas_ Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 Så voldsomt mye bedre ut dette ja. Fatter ikke at de overlevde med deg gamle oppsettet. Som ikke bare var forferdlig oppsatt. Men en måte jo sende en mail til de så skulle de sende ett tilbud tilbake på varen :o Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå